Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تلاش سودجویان برای تاثیرگذاری در بازار گندم گفت: دست دلالان را از بازار گندم در زنجان کوتاه می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برداشت گندم در زنجان به دلیل شرایط آب و هوایی با تاخیر آغاز شد، اظهار کرد: تا این لحظه بیش از 29 هزار تن گندم از کشاورزان در شهرستان زنجان خریداری و تحویل سیلوها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام کنترلهای لازم برای جلوگیری از خروج گندم از استان ابراز کرد: خروج گندم از شهرستان و استان ممنوع بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان زنجان بیان کرد: تا آنجایی که ظرفیت سیلوها اجازه می‌دهد، از خروج گندم جلوگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان در مورد کاهش خرید صحبت کرد، افزود: خرید گندم اکنون با روند کندی در حال انجام است.

عسگری با اشاره به کم بودن تعداد کمباین‌ها در زنجان عنوان کرد: تمام مسائل حوزه برداشت و خرید گندم رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از کشاورزان زنجانی منتظر خرید توافقی هستند، گفت: تعاون روستایی مکلف شده تا دو مرکز خرید توافقی را در شهرستان راه اندازی کند و به طور قطع افزایش مراکز خرید توافقی انگیزی خوبی برای کشاورزان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اعتباراتی برای این امر پیش بینی شده است، اظهار کرد: مراکز به سرعت در حال تجهیز هستند تا خرید توافقی از کشاورزان را انجام دهند تا یک انگیزه‌ای از بابت قیمت برای کشاورزان ایجاد کند و همچنین نگرانی آنها از بابت قیمت تمام شده گندم رفع شود.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از دلالان پیشنهاداتی به کشاورزان بدهند، ابراز کرد: خرید توافقی می‌تواند در این زمینه نگرانی‌ها را برطرف کند.پ

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان