Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز روز پنجشنبه در این باره گفت: این بزرگترین شناوری است که در حوض تعمیرات این شیپ یارد قابل از آب گرفتن است و با پذیرش این شناور به ظرفیت نهایی حوض تعمیرات رسیدیم.

اسماعیل صادقی افزود: سوپر نفت‌کش دُر که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای به مجتمع ایزوایکو مراجعه کرده، دارای ۳۳۳ متر طول، ۶۰ متر عرض و ۳۰ متر و نیم ارتفاع و در تملک شرکت ملی تفت‌کش ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز اضافه کرد: تعمیرات موتورهای اصلی، رنگ و سند بلاست بدنه، تعویض نقاط آسیب‌دیده بدنه اصلی و تعمیر سیل (آب‌بند) شفت و پروانه از جمله تعمیرات اساسی است که روی این شناور انجام شد.

صادقی با اشاره به سرویس تجهیزات تخصصی که برای اولین بار در کشور انجام‌شده است، افزود: سرویس PV ولوو، تنک کلینیگ ماشین و تعمیر و راه‌اندازی سیستم ICCP نیز برای نخستین بار در کشور انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در کشور، اضافه کرد: تعمیرات این شناور به طور مستقیم برای ۲۵۰ نفر و به شکل غیرمستقیم برای ۵۰۰ نفر تولید شغل کرد و تداوم اینگونه تعمیرات می تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود.

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز درباره برنامه‌های آتی شرکت عظیم گسترش هرمز گفت: حوض دیگری هم در مجموعه عظیم گسترش وجود دارد که از حوض تعمیرات بزرگتر است و باهدف نوسازی شناورها احداث شده و و درصدد هستیم با توسعه تأسیساتی این حوض را نیز به تعمیرات شناورهای شرکت ملی نفتکش اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۸، در حدود ۲۴ کشتی در این شیپ یارد تعمیر شود که از این تعداد ۱۲ فروند از تانکرهای شرکت ملی نفتکش است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استخر ژئوممبران دانشگاه در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب سرریز از آب شد.


با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی، و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌های سطحی، استخر ژئوممبران در محل پردیس شوکت آباد با هزینه‌ی حدود ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.


در پی بارش‌های بهاری، این استخر آبگیری و سرریز شد که آب سرریز شده در باغ آموزشی اناری دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت.


با جمع‌آوری یک میلیون و دویست هزار لیتر (۱۲۰۰ مترمکعب) آب باران در این استخر در حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آبیاری فضای سبز دانشگاه صرفه جویی شده است.


آب جمع آوری شده در طول تابستان برای استفاده فضای سبز دانشگاه مورد استفاد قرار خواهد گرفت که موجب استفاده بهینه از آب‌های سطحی در فضای سبز دانشگاه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است