Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@09:31:27 GMT

اپل به یو.اس‌.بی-سی تن نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۲۰۱۰

اپل به یو.اس‌.بی-سی تن نمی‌دهد

به گزارش ایسکانیوز، فقط چند هفته تا ماه سپتامبر مانده است، به این معنی که ما به سرعت در حال نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد پاییزه اپل و احتمالا مواجه شدن با یک غافلگیری بزرگ، یعنی آیفون 11 هستیم.

آخرین شایعات در مورد آیفون جدید اپل نشان می‌دهد این شرکت بار دیگر مثل سال گذشته که آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR را معرفی کرد، سه مدل جدید برای رونمایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به منابع وبسایت "9to5Mac" که محصولات اپل را تحلیل می‌کند، آیفون‌های آینده همچنان از درگاه‌های لایتنینگ بهره خواهند برد. این برخلاف انتظار بسیاری از طرفداران اپل بود، چرا که اپل در آخرین نسخه "آیپد پرو"(iPad Pro) از درگاه USB-C استفاده کرد.

به نظر می‌رسد که این گوشی‌های جدید دارای یک موتور "تپتیک"(Taptic) جدید برای جایگزینی با فناوری لمس حساس به فشار سه‌بعدی است که اپل از آیفون 6S از آن استفاده کرده است.

موتور "تپتیک" ترکیبی از کلمات "لمس"(tap) و "بازخورد لمسی"( haptic feedback) است و نامی است که اپل برای فناوری ابداعی خود گذاشته است که احساسات لمس را در قالب ارتعاشات به کاربران دستگاه‌های اپل مانند اپل واچ، آیفون، آیپد و لپ‌تاپ‌های مک‌بوک فراهم می‌کند.

اپل از نصب فناوری لمس سه‌بعدی در آیفون XR امتناع کرد و در عوض یک سیستم لمسی(haptic touch system) را تعبیه کرد. احتمالا اپل از این روش در ادامه تولید XS و XS Max نیز استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر روشن نیست که "موتور تپتیک" چه ویژگی‌هایی به همراه خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد هدف کلی آن بهبود بازخورد لمسی است.

در مورد دوربین گفته می‌شود، لنز جلویی ظاهرا دارای قابلیت ضبط ویدئوی آهسته با سرعت 120 فریم در ثانیه است.

تازه‌ترین شایعات از گزارش بلومبرگ می‌آید که پیش‌بینی کرده است دوربین‌های پشت جایگزین‌های XS و XS Max به حالت مربع قرار خواهند گرفت که حاوی سه دوربین خواهد بود.

گزارش می‌شود که یکی از این سه لنز قادر به ثبت تصاویر زاویه وسیع(wide-angle) و استفاده از یک ویژگی به نام "قاب هوشمند"(Smart Frame) است. به نظر می‌رسد که این ویژگی، منطقه اطراف قاب اولیه عکس یا ویدیو را ثبت می‌کند، بنابراین شما می‌توانید قاب و یا چشم انداز را بعدا تغییر دهید. گوشی این جزئیات اضافی را برای مدت زمان محدودی حفظ می‌کند و سپس به دلایل حفظ حریم خصوصی به طور خودکار آن را حذف می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که کیفیت نمایشگر آیفون‌های جدید نسبت به مدل‌های سال گذشته تغییری نخواهد داشت و تعجب آور نخواهد بود اگر این دستگاه‌ها از آخرین تراشه اپل موسوم به A13 بهره ببرند.

انتهای پیام/

178 / 320 آیفون اپل یو اس بی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آیفون اپل یو اس بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟

فرارو- گلکسی A۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.

ردمی A۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟