Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:46:10 GMT

امدادرسانی به ۳۱۰۰ نفر در مناطق آسیب دیده از آب گرفتگی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۲۷۷۹

امدادرسانی به ۳۱۰۰ نفر در مناطق آسیب دیده از آب گرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص آخرین اقدامات عملیات آب گرفتگی در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان گفت: عملیات سیل و آبگرفتگی از ٢٤ تیر لغایت ٣ مرداد تا ساعت ٨ صبح آغاز شده که سه استان سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان متاثر از آن هستند.

وی ادامه داد: تاکنون به ٤٢ شهر و روستا و ۳۱۰۰ نفر امداد رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به ۱۲۰ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۷ نفر نیز به مراکز درمان منتقل شدند. علاوه بر دو نفر یک ماد ۴۰ ساله و یک پسر ۸ ساله جان خود را از دست دادند.

سیلمی اشاره کرد: تا به این لحظه ۳۲ تیم که شامل ۱۵۱ نفر هستند به همراه یک فروند با ۲۰۰۰ کیلوگرم اقلام غذایی به مناطق آسیب دیده اعزام شده اند. علاوه بر این ۳۲ دستگاه چادر، ۲۴۰ تخته پتو، ۶۷۰ کیلوگرم نایلون، ۸۴۶ بسته مواد غذایی، ۲۶۹ کیلوگرم کنسروجات و… ارسال شده و کماکان امداد رسانی‌ها ادامه دارد.

کد خبر 4675986

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات امداد و نجات مرتضی سلیمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی