Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:58:21 GMT

فرمانده انتظامی قم: سارقان مامورنما را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۳۵۵۱

فرمانده انتظامی قم: سارقان مامورنما را شناسایی کنید

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: متهمان با پرسه زنی با خودرو پژو ۲۰۶ سفید در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) طعمه‌های خود را از بین زائران خارجی انتخاب و با معرفی خود به‌عنوان پلیس درخواست بازرسی بدنی و بررسی کیف شاکی را کرده و در فرصتی مناسب با سرقت کیف و محتوای داخل آن از محل متواری می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم متهمان شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل این افراد بی‌سیم دستی و اسکناس‌های خارجی کشف شد.

وی بابیان این‌که هر ۲ متهم به علت ارتکاب جرائم مشابه متعدد در استان‌های تهران، قم و البرز تحت تعقیب پلیس بودند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی استان معرفی شدند.

توقیف بیش از ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

فرمانده انتظامی قم همچنین از توقیف ۵۰۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال «بیت کوئین» در این استان خبر داد.

آقاخانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه‌های ماینر تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک‌های صنعتی قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سلفچگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی‌های قضایی، مأموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: سپس طی بازرسی صورت گرفته از یک شرکت ۴۵۹ دستگاه ماینر برای تولید ارز دیجیتال - بیت کوئین و یک شرکت دیگر ۴۵ دستگاه درمجموع به ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

آقاخانی گفت: مبارزه بی‌امان پلیس قم با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی قم در ادامه با اشاره به کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در استان، از دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی گیری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر تریاک را با یک دستگاه پژو پارس، از یک استان مرکزی به قم منتقل کند بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

آقاخانی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و ۲ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، ۵۲ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد و درنهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف تجهیزات پزشکی احتکار شده در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز گفت: یک واحد صنفی به دلیل احتکار تجهیزات پزشکی در قم مهروموم شد.

 سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این‌که شخصی در طبقه زیرین یک مغازه اقدام به احتکار وسایل و تجهیزات پزشکی می‌کند، ماموران کلانتری ۱۵ با همکاری بازرسان و نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و معاون دادستان از محل موردنظر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه طی بازرسی از محل موردنظر، تخلف این واحد صنفی به دلیل احتکار اقلام تجهیزات پزشکی محرز شد.

جعفریان خاطرنشان کرد: در این بازرسی تجهیزات و اقلام پزشکی از قبیل گاز استریل، دستگاه تست قند خون، آب مقطر، ژل تزریقی و لوازم ارتوپدی کشف شد.

وی گفت: سپس با مهروموم و دستگیری متصدی این واحد متخلف، متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

۱۱۷۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ"محمد حسین نبی پور"با اعلام این خبر گفت:در پی نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی میبد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را به دام انداختند. 
نبی پور ضمن اشاره به کشف مقادیری مواد مخدرو اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان معتاد ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت‌های خود را به قفل زنجیر مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان