Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان این سخنان را در نشست دیروز (چهارشنبه )خود در تهران در دیدار با  رییس سازمان اقتصادی کوثردر تهران بیان کرده است .

 در این نشست  مقرر شد سازمان اقتصادی کوثر ظرف یک سال آینده در زمینه فعال‌سازی معادن دارای مجوز، تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ، ایجاد و بهره‌برداری از گلخانه‌های هوشمند ودیگر حوزه های کاری در راستای تقویت تولید در استان کرمان مشارکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش ،در نشست یاد شده که  محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و جواد وکیلی معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر هم حضور داشتند زمینه‌های مشارکت این سازمان در توسعه اقتصادی استان کرمان بررسی شد.

محمدرضا اسکندری، رییس سازمان اقتصادی کوثر در این نشست با تشریح سرمایه‌گذاری انجام گرفته در کشور بر اهتمام این مجموعه اقتصادی برای مشارکت بیشتر در زمینه سرمایه‌گذاری در استان کرمان تاکید کرد.
 محمد جواد فدائی، استاندار کرمان هم در این نشست با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان از سرمایه‌گذاری مؤسسات بزرگ استقبال می‌کند؛ گفت: کرمان در زمینه معدن، کشاورزی‌های نوین، گردشگری و دیگر حوزه ها دارای پتانسیل‌های فراوانی است و سازمان اقتصادی کوثر می‌تواند از این ظرفیت‌ها در راستای مأموریت هایش استفاده کند.

5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کوثر اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عظیمیان ظهر دوشنبه در اردوی فرهنگی سیاحتی جانبازان بیمارستان روانپزشکی تبریز در اردوگاه فرهنگی درمانی توانبخشی رامسر گفت: ۲۸ مرکز درمانی در کل کشور تحت سازمان سلامت کوثر برای صیانت از حقوق جانبازان فعالیت کنند.

وی افزود: در راستای تمرکز بر خدمت رسانی و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و نظارت تخصصی بهتر، معاونت سلامت سازمان سلامت کوثر از یک سال گذشته تمامی مراکز را تحت کنترل و نظارت و ساعات مختلفی را جهت نظارت و بازرسی مراکز درمانی سازمان سلامت کوثر و شرکت متد بر عهده دارد.

عظیمیان در ادامه تصریح کرد: این سازمان ۲۸ مرکز درمانی در کشور دارد و طی یک سال گذشته تعداد ۱۵۵ مرکز نیز تحت پوشش قرار گرفته است و ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسئولیت درمانی از بنیاد شهید منفک و به سازمان سلامت کوثر محول شد.

وی با بیان اینکه، اردوی جانبازان در سال ۱۴۰۲ با تجلیل از همسران جانبازان در مناطق مختلف کشور برگزار شده است افزود: در سال جاری اردوهای تفریحی درمانی برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در دستور کار می‌باشد.

وی مهمترین وظیفه خطیر سازمان سلامت کوثر در حوزه فعالیت تخصصی را نظارت بر وضعیت درمان جانبازان برشمرد و بیان داشت: طی یک سال گذشته اقدامات ویژه جهت رسیدگی به جانبازان در مراکز درمانی انجام گرفته و گسترش خواهد یافت، ضمناً برنامه پایش سلامت جانبازان نیز در این اردوها توسط سازمان سلامت کوثر انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6085532

دیگر خبرها

  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند