Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:18:35 GMT

محل نگهداری دام باید در بندر عباس بروز رسانی شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۰۵۸

محل نگهداری دام باید در بندر عباس بروز رسانی شود

فرماندار بندرعباس گفت: محل نگهداری دام باید در بندر عباس بروز رسانی شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، عزیز الله کناری در جلسه ساماندهی کشتارگاه‌های شهرستان بندرعباس که در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد، گفت: محل نگهداری دام باید بروز رسانی شود.

وی در ادامه بیان داشت: لازم است بازار کارگزاری شهر بندرعباس نیز ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کناری عنوان کرد: جهت جلوگیری از برخی بیماری‌ها در سطح کشتارگاه‌‌های شهرستان ، باید آموزش‌های لازم به کارکنان کشتارگاه و چوبداران داده شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دام محل رسانی بروز نگهداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک

 
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، با اشاره به مرگ ناگهانی در گوسفندان سالم و وجود علائم ناچیز در هنگام مرگ در بیماری آنتروتوکسمی (سرخ رودگی یا پرخوری) گفت: این بیماری زمانی که غذای دام عوض می‌شود و بیشتر زمانی که علوفه تازه و فراوان در دسترس دام قرار می‌گیرد بروز می‌کند و مرگ ناگهانی دام‌ها را بدنبال دارد که با وجود هزینه زیاد نگهداری و قیمت بالای هر راس دام باعث بروز خسارت زیادی به دامداران می‌ شود.

دکتر علی سلیمانی واکسیناسیون دام‌ها در دو نوبت به فاصله دو هفته را به دامداران توصیه کرد و افزود: بهتر است در روز‌های اول از خوردن زیاد علوفه تازه توسط دام‌ها جلوگیری کنند و از جیره خشک و علوفه تازه توام استفاده شود.

دیگر خبرها

  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • ابلاغ نسخه بروز شده‌ی سند تحول قضایی
  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی
  • توقف رفت و آمد در بندرشهید حقانی
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • کشاورزان متناوب علف‌کش‌ مصرف کنند
  • لغو تعدادی از پرواز‌های فرودگاه رشت
  • بهسازی ورودی اصلی پارک شهید دباغیان بندر عباس
  • ◄ افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری