Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هرساله به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مراسم جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار می‌شود، اما با وقوع حادثه سیل و شرایط نابسامانی که در شمال، غرب و جنوب کشور به وجود آمد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل زده نباید فراموش شود؛ کارکنان این دانشگاه تصمیم گرفتند تا هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امداد رسانی به مردم سیل زده اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان در نظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستاهای هدف، صبح امروز جمعی از کارکنان این دانشگاه ۱۰۰۰ سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل زده آماده کردند.

 پیش از این نیز کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در چند نوبت نسبت به ارسال محموله‌های امداد رسانی به سیل زدگان اقدام کرده بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد