Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، صبح امروز، سوم مردادماه در دیدار با خانواده امام جمعه فقید شهر گرمی و پدر شهید انور فرخی اظهار کرد: ملت ما برای دستیابی به آرمان‌های مقدس خود هزینه‌های آرمانی پرداخت کرده است و روحانیت و شهدای منتسب به علما و روحانیت پیشتاز در نهضت اسلامی و دفاع از عزت و سربلندی ملت و کشور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و روحانیون گفت: حجت‌الاسلام فرخی از مبارزان دوران مبارزات انقلاب اسلامی و مقلدان حضرت امام راحل بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان نخستین امام جمعه شهر گرمی با خطبه‌هایش نقش اساسی در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ تدین مردم بر عهده داشت.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه علمای اسلام همیشه اهل علم و عمل بوده‌اند، افزود: حجت‌الاسلام فرخی چهره‌ای انقلابی در داخل و خارج از کشور بود و در طول عمر با برکت خود و به ویژه در دهه ۶۰ برای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش اساسی در منطقه ما ایفا کرده و در دوران پر افتخار دفاع مقدس نیز خود این عالم ربانی به همراه فرزندانش به دفعات مختلف در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته و در این راه فرزند برومندش انور فرخی که از رزمندگان بسیجی و شاخص بود به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

عاملی با اشاره به سجایای اخلاقی، تاثیر نفوذ کلام و مردم‌داری حجت‌الاسلام فرخی تصریح کرد: مردم اردبیل و شهر گرمی هنور در خاطره‌های خود برخوردهای گرم و صمیمانه و مجالس وعظ و خطبه‌های این عالم را به یاد دارند و همچنان از صمیم قلب اردتمند وی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود با همکاری نهادهای مربوطه نسبت به ایجاد المان برای این امام جمعه فقید و پدر گرامی شهید در شهر گرمی اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل فرهنگی شهدای روحانی دفاع از سربلندی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است