Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:59:48 GMT

گردهمایی همسنگران قدیمی شهرستان اراک

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۳۲۳

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در همایشی در اراک ۳۰۰ نفر از همسنگران قدیمی و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مرکز آموزش سپاه روح الله گردهم آمدند.

زینعلی مدیر کانون بازنشستگان سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه این همایش در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این همایش به منظوراعلام آمادگی خدمت  بازنشستگان سپاه روح الله در صحنه‌های مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینعلی افزود: این گردان ۳۰۰ نفره دارای ۵ گروهان است که اعضای این گروهان ها  در شرایط عادی به اجرای برنامه‌های کانون بازنشستگان سپاه روح الله استان مرکزی کمک می‌کنند و در موارد عملیاتی با برنامه ریزی سپاه روح الله  قادر به نقش افرینی و خدمت‌رسانی در ماموریت‌های مختلف ی که سپاه تعیین کند هستند.

وی اضافه کرد: این همایش به مدت یک روز و در قالب برنامه‌های فرهنگی ،سخنرانی، بیان خاطرات، تشریح عملیات و برنامه‌های دیگر در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ج

بازنشستگان سپاه هنوز هم آماده خدمت در صحنه‌های مختلف هستند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری برای سخنرانی به دانشگاه جی سی شهر لاهور رفت و با استقبال رئیس و اعضای هیات علمی این دانشگاه که قدمتی ۱۶۰ ساله دارد، وارد سالن اجتماعات شد.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان همزمان با ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت پر شور از وی استقبال کردند.

هم اکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب در دانشگاه جی سی آغاز شده است.

رئیس جمهوری و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

رئیس جمهوری ایران صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد و با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود