Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:54:30 GMT

مطالبات درمانی مردم را با جدیت پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۴۱۰

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از روند احداث جاده قزوین-رحیم آباد-کلاچای به استان قزوین، در حین ورود به شهر رازمیان مرکز الموت غربی با اهالی و رئیس شورای این شهر دیدار و بر پیگیری مطالبات آنها از جمله ارتقا کیفیت درمانگاه شبانه روزی و اصلاح راه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:رفع مشکلات درمانی مردم از اولویت برنامه های دولت است که با جدیت برای پیگیری و حل مشکلات و کمبودهای درمانی و بهداشتی همه استان‌های کشور تلاش می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد: مطالبات درمانی شهر رازمیان الموت، توسط علی اکبر حاجی محمدی مشاور سازمان برنامه و بودجه در دست پیگیری است.

در ادامه علی حیدری رئیس شورای شهر رازمیان نیز مسائل درمانی را مهمترین مطالبات مردم این شهر عنوان کرد و گفت: در سفر قبلی معاون رئیس جمهور، درخواستی در خصوص مطالبات درمانی عنوان شده و انتظار ما اجرایی شدن این مطالبات است.

گفتنی است بازدید از جاده قزوین-رحیم آباد-کلاچای به منظور رفع مشکلات زیست محیطی آن از برنامه‌های امروز معاون رئیس جمهور در استان قزوین است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده دولت رئیس جمهور شورای شهر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با  اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان   گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح  و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند