Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور گفت: فاز یک آزاد راه تهران-شمال تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، محمد باقر نوبخت در سفر یکروزه خود به استان قزوین و بازدید از پروژه راکد قزوین-رحیم آباد-کلاچای بیان کرد: امروز کشور در شرایطی است که نمیتوانیم اجازه دهیم برخی از اعتبارات و سرمایه های کشور در طرح های نیمه تمام هدر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور با اولویت پروژه های دارای توجیه اقتصادی به اجرای پروژه های نیمه تمام خواهیم پرداخت که نزدیک به 80 پروژه نیمه تمام با اهمیت در کشور وجود دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: پروژه رحیم آباد-کلاچای از پروژه هایی است که در سالیان گذشته به دلایلی راکد باقی مانده است و اعتبارات  زیادی برای این طرح هزینه شده که با ادامه این روند شاهد از بین رفتن این هزینه‌ها خواهیم بود.

نوبخت اظهار داشت: به هر دلیلی در زمان انجام مطالعات این پروژه به درستی مطالعات زیست محیطی انجام نشده و همین مسئله به اجرای این پروژه صدمه وارد کرده است از این رو تا دو ماه آینده پروژه کامل مطالعات زیست محیطی این طرح باید آماده و تحویل شود.

وعده معاون رئیس جمهور‌ برای ازسرگیری پروژه راکد رحیم‌آباد ـ کلاچای ‌اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام بخش صنعت‌ استان یزد‌‌4200 پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران شناسایی شد

وی خاطرنشان کرد: جزئیات طرح باید به صورت کامل در مطالعات یکپارچه زیست محیطی آورده شود تا پروژه بار دیگر بدون اما و اگر و مشکلات احتمالی از سر گرفته شود.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت:در حال حاضر بخش‌هایی از کار در حال اجراست که اصلا کافی نیست و برای تصمیم گیری نهایی اجرای این پروژه به مطالعات یکپارچه نیاز خواهیم داشت.

نوبخت گفت: در حال حاضر مهم ترین مسئله سازمان محیط زیست با بخش جنگلی کار است که میتوان با ارائه مسیر جایگزین و اجرای تغییراتی در طرح و مسیر رضایت محیط زیست را جلب کرد اما امروز زمان برای ما بسیار اهمیت دارد و اجازه نمیدهیم کار بیش از این طولانی شود.

وی عنوان کرد:  در جلسه بعدی که مهرماه امسال برگزار می شود باید تصمیم نهایی در خصوص پروژه گرفته شود.

انتهای پیام/ ت

R41364/P1336/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • رئیس‌جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیس جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال