Web Analytics Made Easy - Statcounter

ال مانچگو از ماندن والورده خوشحال است.

طرفداری - آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا به تمجید از فرنکی دی یونگ پرداخت.

بارسلونا این روزها برای انجام چند بازی تدارکاتی پیش فصل در ژاپن به سر می‌برد. تیم والورده در اولین دیدار دوستانه‌اش به چلسی باخت و روز شنبه هفته آینده در دومین بازی به مصاف ویسل کوبه و اینیستا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال مانچگو که تابستان سال گذشته به 22 سال حضورش در بارسا پایان داده بود، حالا نقش میزبان را از تیم محبوبش ایفا می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، اینیستا که دیروز با هم تیمی‌های سابقش دیدار و گفتگو کرد، درباره نقل و انتقالات بارسلونا گفت:

دی یونگ خریدی استثنایی است. بازیکنی که با آمدنش سطح تیم را یک پله بالاتر می‌برد. او جوان و بسیار مستعد است و اگر همه چیز خوب پیش برود، نقطه اتکای خط میانی تیم خواهد بود. از طرفی بهترین‌ها او را احاطه کرده‌اند که باعث می‌شود بیشتر از این پیشرفت کند. گریزمان؟ قبلا هم گفتم که او بازیکنی عالی است. کسی که لالیگا و هم تیمی‌های فعلی‌اش را خیلی خوب می‌شناسد. همه چیز حاکی از این است که دوران او در بارسلونا مثبت خواهد بود.

در هر تابستان بارسا باید ترکیبش را تقویت کند و بازیکنانی که می‌آیند هم باید باعث ترقی کیفی تیم شوند. فصل گذشته عملکرد تیم معرکه بود و تنها در یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا خوب پیش نرفت که باعث حذف تیم شد. در فصلی که بارسا می‌توانست قهرمان اروپا شود. نمی‌دانم بازیکن دیگری جذب خواهد شد یا نه ولی بارسا هر سال برای قهرمانی در همه جام‌ها خواهد جنگید.

نیمار؟ به لحاظ فوتبالی از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. اما اینکه او به بارسلونا برمی‌گردد یا نه و یا اگر برگشت، همه چیز خوب پیش می‌رود، سوالی است که باید از باشگاه پرسید. بحث بازگشت نیمار یک تصمیم مدیریتی است و مربی هم باید در آن نظر بدهد ولی به لحاظ کیفیت، شکی درباره نیمار وجود ندارد.

احتمال جدایی راکیتیچ از بارسلونا؟ نمی‌دانم او از نظر باشگاه غیرقابل فروش است یا نه ولی یک چیز را می‌دانم و آن هم اینکه ایوان در همه این سال‌ها مهره بسیار مهمی برای بارسا بوده است و خواست او ماندن در باشگاه است. او در بارسا خوشحال است.

ریکی پویگ؟ او باید تلاش کند از فرصت‌هایی که مربی می‌دهد، استفاده کند. فرصت را زمانی که مربی فکر کند مناسب است، پیدا خواهد کرد. حتی اگر 15 یا 30 دقیقه هم باشد، ریکی باید از آن بهره ببرد. ریکی پسر بسیار بااستعدادی است که اگر فرصتی به او برسد، حتما قدرش را خواهد دانست. وظیفه داریم از استعدادهای آکادمی حمایت کنیم. واقعیت این است که رسیدن از تیم‌های پایه به تیم اول همیشه دشوار بوده است. باید همه چیز را فدا کنید و البته در دوران مختلف، شرایط متفاوت است. اینکه هر نسل استعداد کافی را داشته باشد یا نداشته باشد؛ یا باشگاه کمتر و بیشتر به آکادمی بها بدهد.

انتقال تاکه فوسا کوبو به رئال مادرید با پیشینه حضور در لاماسیا؟ این سوال را باید از باشگاه پرسید که کوبو را به هر دلیلی جذب نکرد. کوبو استعداد زیادی دارد؛ جوان است و یکی از بازیکنانی است که می‌تواند به سطوح بالا برسد. زمان خواهد گفت بارسا از تصمیمش درباره کوبو پشیمان خواهد شد یا نه. شاید شرایط خوب پیش نرفته یا شاید خود بارسلونا نخواسته کوبو را جذب کند. در هر صورت بارسلونا بالاتر از هر بازیکنی است.

ماندن والورده در بارسلونا؟ شخصا از این اتفاق خوشحال شدم. این یعنی بارسا به او اعتماد دارد و می‌خواهد پروژه‌ای که دو سال پیش با والورده شروع کرد را ادامه بدهد. حالا باید منتظر ماند و دید کار ناتمام فصل پیش امسال تمام می‌شود یا خیر. مادرید همیشه و تحت هر شرایطی، فارغ از نقل و انتقالات، با بارسا رقابت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو (24 ساله) در اواسط فصل 19-2018 وارد باشگاه بارسلونا شد و در حال حاضر برای نیس بازی می‌کند، جایی که خوش درخشیده و علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است. بارسا 20 درصد از رقم انتقال این بازیکن در آینده را حفظ کرده، بنابراین انتقال این بازیکن فرانسوی باعث تزریق مبلغ قابل توجهی به خزانه باشگاه می‌شود.

آخرین باشگاهی که برای جذب تودیبو علاقه‌مند به نظر می‌رسد، اتلتیکو مادرید است. 

همانطور که توسط فوت مرکاتو فاش شده، اتلتیکو تودیبو را به عنوان هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاعی در تابستان 2024 انتخاب کرده است. اگر آنها موفق شوند و در نهایت او به متروپولیتانو برسد، بارسا نیز به خوبی سود خواهد کرد. با در نظر گرفتن ارزش 60 میلیون یورویی این بازیکن، بارسا می‌تواند به 12 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • طراحی سبد خرید هوشمند برای تجربه خریدی آسان
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم