Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریمی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی در بازدید از واحد درحال احداث تولید مرغ مادر گوشتی نیر گفت: واحد پرورش مرغ گوشتی آقای ناصر ضیغمی که عملیات اجرایی  آن دهه فجر سال گذشته آغاز شده با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع و با احداث  7 هزار و 800 مترمربع سالن با پیشرفت فیزیکی 97 درصد در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرغداری  دومین  واحد تولید مرغ مادر گوشتی در استان و چهارمین در سطح کشور می باشد افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت 35 هزار قطعه مرغ مولد در یک دوره پرورشی 15 ماهه 5 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه یکروزه گوشتی تولید خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی درادامه گفت: این واحد تولیدی تا 20 روز آینده به بهره برداری می رسد و با بهره برداری از آن برای 30 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تولید 500 هزار قطعه جوجه یکروزه گوشتی در مرغداری شهرستان نیر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • تولید مرغ بیشتر از تقاضا شد
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس