Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:56:33 GMT

از سرنوشت دی‌ماه سریال شبکه دو می‌شود + عکس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۹۰۲

از سرنوشت دی‌ماه سریال شبکه دو می‌شود + عکس

علی‌اکبر تحویلیان با اشاره به روزهای پیش‌تولید فصل سوم، اعلام کرد که سه فصل سریال «از سرنوشت» برای دی‌ماه تلویزیون آماده می‌شود. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال تلویزیونی «از سرنوشت» در سه فصل تولید می‌شود و تهیه‌کنندگی این مجموعه را علی اکبر تحویلیان برعهده دارد که برای ماه رمضان شبکه یک مجموعه تلویزیونی از یادها رفته را آماده و روانه آنتن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین شهرت تحویلیان در کسوت تهیه‌کننده به عنوان تولید‌کننده مجموعه اپیزودیک شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است. این مجموعه بلندترین سریال اپیزودیک تلویزیون است که مخاطبان خودش را داشت. او در کارنامه‌اش ساخت آثار دیگری به نام‌های چند قدم نزدیک‌تر، بیم موج و... را داشته است.

حالا این تهیه‌کننده در تازه‌ترین اثرش سراغ مجموعه سه فصلی رفته است. کارگردانی فصل اول را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به عهده دارند. البته هنوز کارگردان فصل سوم این سریال مشخص نشده است. همچنین پوریا پورسرخ به تازگی به جمع بازیگران سریال از سرنوشت اضافه شده است. راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

علی‌اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده درباره روند تولید سریال «از سرنوشت» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری فصل یک به پایان رسیده و روزهای تدوین را سپری می‌کند. فصل دوم در اواخر فیلمبرداری قرار دارد و فصل سوم در پیش‌تولید روزگار می‌گذراند. هنوز کارگردان فصل سوم را انتخاب نکردیم و مشغول بررسی هستیم.

وی درباره شباهت سریال «از سرنوشت» به مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس»، خاطرنشان کرد: اصلا قصه سریال ما شباهتی با آن قصه ندارد و کاملا یک سریال متفاوت به لحاظ قصه است.

نگاهی به سریال « از یادها رفته»| روایتی ناقص از ماجرای کشف حجاب برای مخاطبجعفری‌جلوه: فیتیله‌ای‌ها از شنبه به تلویزیون برمی‌گردند/ سریال‌های شبکه دو کدامند؟

تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» تأکید کرد: پیش‌بینی‌مان این است، دی‌ماه به آنتن شبکه دو برسد و البته تصمیم با سیمافیلم است و تنظیم کنداکتور هم توسط سیما انجام می‌شود.

تحویلیان درباره ادامه ساخت سریال «از یادها رفته» توضیح داد: هنوز صحبتی درباره ادامه «از یادها رفته» مطرح نشد و البته آن قصه در همان‌جا به پایان رسید. اگر قرار باشد «از یادها رفته» ادامه پیدا کند باید تحت قصه دیگری این اتفاق بیفتد.

به گزارش تسنیم، داستان سریال «از سرنوشت» از جایی شروع می‌شود که هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای هستند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آنها از سن کم در اینجا زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «از سرنوشت» است که برای گروه فیلم و سریال شبکه‌ دو تولید می‌شود.

البته تحویلیان درباره شباهت این سریال با «بچه مهندس» هم توضیحاتی داد که به هیچ‌وجه به لحاظ قصه و ساختار این دو سریال شباهتی با هم ندارند.

دارا حیایی، دیباج و پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید حسین پاکدل را برای جایگزینی نقشی که قرار بود امین تارخ بازی کند، انتخاب کردند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه یک شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود

سریال «زیرخاکی ۴» که از شب اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت امشب به‌پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر (۱۵ فروردین) قرار است فصل پنجم «نون خ» روانه آنتن این شبکه شود.

در این فصل از سریال «زیرخاکی» که همچون فصول قبل ساخته جلیل سامان است بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی و اصغر نقی زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در «نون خ ۵» نیز بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی و... حضور دارند.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر «نون خ» پیشتر بیان کرده بود: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!