Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج استان زنجان، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان زنجان از تشکیل کارگروه مدیریت شهری با موضوع بافت های فرسوده و معظل ترافیک خبر داد.وی بیان داشت:کارگروه مدیریت شهری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت شهرهای استان با حضور رئیس و اعضای کارگروه و مدیر سازمان استان تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه اعضاء نظرات خود را در رابطه با موضوع جلسه از جمله مسائل مرتبط با بافت فرسوده شهری ، مدیریت هزینه در نقاط مختلف شهری ،ادامه فاضلاب شهری در نقاط فرسوده و قنوات، روان سازی ترافیک ،مدیریت انرژی ،رعایت مولفه های اقتصاد مقاومتی و نحوه هماهنگی بیشتر دستگاههای خدمات رسان و همچنین مدیریت شهری پاسخگو بیان نمودند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان