Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@02:57:10 GMT

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در جمع 5 لژیونر برتر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۶۱۹۰

به گزارش  تسنیم و به نقل از ازوزدای روسیه، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی با تجربه بازی در تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ، روبین‌کازان، روستوف، آمکار و آنژی به جمع 5 بازیکن برتر آسیایی تاریخ لیگ برتر روسیه راه یافتند.

فهرست 5 لژیونر برتر آسیایی تاریخ لیگ برتر روسیه به شرح زیر هستند:

1. کیسوکی هوندا از ژاپن (زسکا مسکو - 2010 تا 2013)

2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون از ایران (روبین‌کازان، روستوف و زنیت سن‌پترزبورگ - 2012 تاکنون)

3. کیم دونگ از کره‌جنوبی (زنیت سن‌پترزبورگ - 2006 تا 2009)

4. کیم نام ایل از کره‌جنوبی (تومب - 2009 تا 2011)

5. سعید عزت‌اللهی از ایران (روستوف، آنژی و آمکار - 2015 تا 2018)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

ویدئو: 330249

در این صحنه پرتاب اون از سمت چپ انجام شد و در حالی به عزت‌اللهی رسید که کمتر کسی تصور می‌کرد او از این نقطه اقدام به شوت‌زنی کند اما ستاره ملیپوش تیم ایران با شوت دیدنی دروازه حریف را فرو ریخت.

سعید عزت شوت خود را سرضرب و استثنایی به سمت دروازه حریف زد و توپ را در گوشه دروازه امیرمحمد شمبیه قرار داد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.

عزت‌اللهی که در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرده است، بعد از این گل، انگشت خود را روی دهانش گذاشت تا خوشحالی جنجالی را انجام دهد و احتمالا هواداران النصر را به سکوت فرا بخواند.

نکته جالب اینکه سعید در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش مطرح کند.

دیگر خبرها

  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس