Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح هشت پروژه ورزشی استان البرز در فردیس با ابراز خرسندی از  افتتاح پروژه های ورزشی که در استأن البرز افتتاح و به بهره برداری رسید ، اظهار داشت : بخش خصوصی مشارکت بسیار خوبی در ساخت پروژه ها داشته که تلاش می کنیم زمینه  حضور بیشتر سرمایه گذاران در ورزش را بوجود آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر  نتایج خوب و موفقیت آمیز رشته های مختلف ورزشی در یکماه اخیر را مورد توجه قرار داد و توضیح داد : تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال در بین ١٦ تیم دوم شد و در نهایت به مقام پنجم رسید.خدا را شاکریم که اگر ٢٠ سال پیش بردن کره و ژاپن در یک ست برای ما موفقیت محسوب می شد ، اکنون با تیم دوم در آسیا قهرمان مَی شویم و در جهان با تیم اصلی در بین پنج تیم برتر قرار مَی گیریم .

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تکواندو در نوجوانان آسیا ، قهرمانی ایران در هاکی سالنی آسیا و مدال برنز جهانی مجتبی عابدینی در شمشیر بازی را که برای اولین بار به ارمغان آمد ، ستود و از درخشش ورزشکاران ایرانی در مسابقات دانشجویان جهان و کارگران جهان که موجب شور و شعف مردم شدند ، به نیکی یاد کرد .

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش اهمیت حضور مقتدرانه در بازی های المپیک ٢٠٢٠ توکیو را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : سوم مردادماه سال ٩٩ المپیک ٢٠٢٠ توکیو اغاز مَی شود که تلاش می شود  ابتدا بیشترین سهمیه ها بدست آید و سپس بگونه ای درخشش ها باشد که نتیجه تاریخی رقم بخورد .

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که در کنار سه رشته کشتی ، وزنه برداری و تکواندو در رشته های دو ومیدانی ،شمشیربازی ، کاراته و جودو هم امیدوار به کسب مدال هستیم .

دکتر سلطانی فر  حرکت ورزش استان البرز را امیدوار کننده و با پیشرفت خوب دانست و نقطه عطف آن را حضور سرمایه گذاران عنوان کرد و اظهار داشت : در کنار اماکن سخت افزاری خوب که برای ورزش استان البرز بوجود آمده در بخش استعدادیابی هم استعدادهای کم نظیری داریم که همه این اتفاقات خوب سبب مَی شود که اخبار خوبی را در آینده از ورزش استان البرز بشنویم و به امید خدا شرایطی را فراهم کنیم که به دلیل موقعیت جغرافیای خوب این استان ، میزبانی های بیشتر رویدادهای بین المللی را برگزار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان سالن ٦ هزار نفری کرج را هم از پروژه های مهم ورزشی کشور دانست و توضیح داد: در یازده مرکز استان از این سالن های شش هزار نفری در حال احداث داریم که سالن های سنندج ، شیراز و کرج مطلوب تر است و تا پایان سال ٩٨ افتتاح و به بهره برداری مَی رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی جودو دوومیدانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی مردان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از روز گذشته به میزبانی همدان آغاز و به مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

سعید نصرالهی اضافه کرد: براساس برنامه اعلام شده، ️مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته کشور در نخستین روز این رقابت‌ها که در اوزان ۸۴+، ۸۴-، ۷۵-، ۶۷- رده سنی زیر ۲۱ سال برگزار شد کاراته کا‌های شایسته این استان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

وی همچنین گفت: امیر رضا برزویی با مربیگری استاد حمید رضا فرهادی در وزن ۶۷- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال و امیرحسین کولانی با مربیگری استاد مسلم زین الدینی در وزن ۸۴- رده سنی زیر ۲۱ سال صاحب گردن آویز طلا شدند.

نصرالهی یادآور شد: در همین رده سنی محمدجواد صفری با مربیگری استاد حمیدرضا فرهادی در وزن ۷۵- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ابوالفضل بیات با مربیگری استاد برهان فتاحی در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • استعداد‌های برتر بورسیه می‌شوند؛ فرجی می‌تواند به طلای المپیک برسد