Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان بانوان ورزشکار استان کرمان در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده گفت: استان کرمان در هر 6 رشته تیم دارد و سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا رفته و رقابت‌ها نزدیک به هم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه حافظ آبادی سرپرست کاروان بانوان ورزشکار استان کرمان در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استان کرمان در هر 6 رشته تیم دارد و سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا رفته و رقابت‌ها نزدیک به هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه روز گذشته ورزشکاران استان کرمان موفق به کسب رتبه دوم شدند افزود: با وجود اینکه سطح مسابقات در قسمت شنا بالا بود اما بانوان ورزشکار کرمانی توانستند رتبه‌های 10 به بالا را کسب کنند.
 
حافظ آبادی با اشاره به میزبانی خوب چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات یادآور شد: وسعت کم شهرکرد باعث شده بود مکان برگزاری مسابقات نزدیک به هم باشد و مشکلی از این لحاظ نداشته باشیم.
 
سرپرست تیم کرمان به حضور بازیکنان لیگ و تیم ملی در این سری از مسابقات ادامه داد: حضور این بازیکنان در جشنواره باعث بالا رفتن سطح مسابقات می‌شود اما از طرفی به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی تمرینات بیشتری دارند آمادگی بیشتری هم داشته و اگر این موضوع مورد توجه قرار گیرد بهتر خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش آمادگی جسمانی و والیبال امیدواریم که امتیازات خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ هنرمندان استان در جشنواره آسمان هشتم روستایی کردر رضوی هرمزگان موفق به کسب رتبه‌های برتر بخش‌های طراحی بروشور، طراحی صحنه، بهترین بازیگر زن بزرگسال، بهترین بازیگر زن خردسال شدند.
همچنین این هنرمندان جایزه اثربرگزیده ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم روستایی کردر رضوی هرمزگان را هم از آن خود کردند.
در بخش طراحی بروشور اول: محمد حسن آقابابایی، در بخش طراحی صحنه اول: روح الله فتاحی، در بخش بهترین بازیگر زن بزرگسال: مرضیه کریمی، در بخش بهترین بازیگر زن خردسال: یسنا فتاحی و عنوان اثر برگزیده جشنواره به نمایش ضامن رسید.
این جشنواره ۲۹ تا ۳۱ فروردین در استان هرمزگان روستای کردر رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • ورود ۱۵هزار میلیارد ریال تجهیزات سلامت به چهارمحال و بختیاری
  • پایان جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در شهرستان میناب