Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: توربین‌ و نیروگاه‌های برق یکی از موارد مورد نیاز عراق است و در اصفهان امکانات ساخت کامل نیروگاه‌ها برای این کشور را داریم. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس رضایی ظهر امروز پنجشنبه و در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان عراق به اصفهان، تعمیق روابط دوستانه بین عراق و ایران را هدف از سفر مقام‌های 2 کشور دانست و اظهار داشت: روابط بین ایران و عراق می‌تواند در ابعاد گوناگون تعریف شود و فکر نمی‌کنم تنها بتوان آن را به زمینه‌های اقتصادی محدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرکدام از وزرای دولت عراق که به ایران می‌آیند می‌توانند به عنوان عضو کابینه عراق حامل پیام‌های ما در ابعاد مختلف نیز باشند.

وزیر ورزش عراق در اصفهان: رسیدگی به امور جوانان و ورزش آینده هر کشور را تضمین می‌کندوزیر ورزش و جوانان عراق به اصفهان سفر کرد‌وزیر ورزش و جوانان عراق با سلطانی‌فر دیدار کرد

استاندار اصفهان ادامه داد: از آنجا که اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است و زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، می‌توانیم با کشور عراق در زمینه‌های گوناگون همکاری کنیم.

وی گفت: برای مثال به دلیل مشکلات برق در عراق، توربین‌ و نیروگاه‌های برق یکی از موارد مورد نیاز این کشور است و در اصفهان امکانات ساخت کامل نیروگاه‌ها برای این کشور را داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: تفاهمات فرهنگی، ورزشی و هنری نیز کمتر از تفاهم‌نامه‌های اقتصادی نیست که باید به این زمینه‌ها نیز توجه خاصی صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت