Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@23:48:10 GMT

مجوز برای استخدام جوانان سخت صادر می شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۷۴۰۴

مجوز برای استخدام جوانان سخت صادر می شود

به گزارش خبرگزاری برنا ؛قدرت الله نوروزی در آیین اختتامیه گردهمایی دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور اظهار کرد: فرهنگ ایران از گذشته تا کنون منفی نگر بوده است اما ما باید با آن مبارزه کرده و فرهنگ فارسی را اصلاح کردک کلمات مثبت بیشتر استفاده کرد و این فرهنگ را نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه اندیشه به تنهایی کارساز نیست ادامه داد: اندیشه باید بروز و ظهور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف اندیشه هرچه باشد جرم نیست، تجلی و بروز اندیشه و اجرای آن مهم است.

شهردار اصفهان افزود: در ابتدای ورودم به شهرداری اصفهان گفتم در طول دوره مدیریتم 100 مدیر جوان تربیت خواهم کرد و تا کنون تعداد زیادی از مدیران جوان در شهرداری مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از معاونین شهردار، مدیران مناطق و ... از جوانان هستند که به خوبی درخشیدند وما با تکیه بر جوانان و نواوری انها توانستیم بر مشکلات شهرداری غلبه کنیم. شهرداری در تصویه بدهی ها و جذب بودجه ها مقام اول را داشت و تا کنون هزار و سی صد و پنجاه میلیارد درامد حاصل کرده ایم.

نوروزی با اشاره به حضور جوانان و تحول در شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز وضعیت جذب سرمایه در اصفهان بسیار بالاست ودر شهر شور و نشاط اجتماعی و فضا امن  برای زیست پذیری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه استخدام جوانان بسیار سخت است، تصریح کرد: در پیچ و خم های دریافت مجوز برای استخدام جوانان خسته شده ایم و صدور مجوز ها دست دولت است. ما به شما جوانان قول داده ایم و پای عهد خود هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جوانان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

وی در مورد شرایط استخدام اظهار کرد: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱و نیم میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمناً این افراد بیمه هم خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه با تأکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

کد خبر 6079629

دیگر خبرها

  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • ثبت بهترین عملکرد در شاخص‌های تکرار و شدت حوادث از آغاز دوران بهره‌برداری تا کنون
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است