Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران در جریان بازدید از مراحل نهایى بازسازى و نصب ماشین آلات سالن ریسندگى بافت بلوچ ایرانشهر گفت: راه‌اندازی مجدد این کارخانه ۲۰۰ شغل جدید ایجاد می‌کند. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایرانشهر، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران از مراحل نهایى بازسازى و نصب ماشین آلات سالن ریسندگى بافت بلوچ ایرانشهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر عالی در جریان این بازدید اظهار داشت: با انجام طرح بازسازی و کامل شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ 200 شغل جدید در استان سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: به زودی با بهره‌برداری کامل ظرفیت تولید نخ در این کارخانه به 15 تن در روز و چاپ پارچه به 2 میلیون مترمربع در سال افزایش پیدا می‌کند.

بازگشت بیش از 20 کارخانه ورشکسته به تولید با اشتغال 1400 کارگر در آذربایجان شرقیافتتاح کارخانه تولید رول کاغذ حرارتی تمام ایرانی6 طرح توسعه‌ای در کارخانه منیزیم سربیشه اجرا می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 510 میلیارد ریال هزینه بازسازی این طرح تعیین شده است و در حال حاضر بازسازی و نوسازی این کارخانه در حال انجام است.

عالی خاطرنشان کرد: خرید ماشین آلات جدید خط ریسندگی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل قانون بودجه انجام و نصب شده و بازسازی کارخانه شامل خط تکمیل و تجهیزات جنبی مانند دیگ بخار و آب شیرین کن و .. انجام شده و با ادامه بازسازی سالن ریسندگی، فاز اول طرح توسعه ریسندگی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تسنیم،  شرکت گسترش صنایع بلوچ واقع در ایرانشهر، تولید کننده نخ پنبه پلی استر، پارچه‌رنگرزی و تکمیل پارچه تاری پودی به صورت نیمه فعال و با 20 درصد ظرفیت فعالیت می‌کرد.

این شرکت که در حوزه ریسندگی، بافندگی و چاپ فعالیت دارد و ظرفیت اسمی آن 22 تن نخ در روز و 28 میلیون متر مربع در سال بوده است متاسفانه به دنبال آتش سوزی در سال 86 به حالت نیمه فعال در آمد و سالن ریسندگی آن به صورت کامل تعطیل شد و سالن های چاپ و تکمیل هم به دلیل تعمیرات و نوسازی به پایین ترین ظرفیت تولید رسیدند. این کارخانه در سال 63 مورد بهره برداری اولیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: این طرح در دانشگاه و با هدف آموزشی و تحقیقاتی راه اندازی شده است.

سعید خلجی افزود: سالن تحقیقاتی پرورش طیور گروه علوم دامی دانشگاه ملایر مجهز به قفس‌های باطری شکل به ظرفیت هزار قطعه جوجه گوشتی، ۴۵۰ قطعه مرغ تخمگذار و ۲۴۰ قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش است.

او تصریح کرد: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف آزمایشی این سالن در طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، کبک و بلدرچین است و مجهز به قفس‌های باطری سه طبقه دارای آبخوری نیپل و دانخوری تراف با قابلیت تنظیم ارتفاع، منبع آب جهت اندازه‌گیری مصرف آب و سینی‌های جمع‌آوری فضولات گالوانیزه است.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: از قابلیت‌های این سالن امکان انجام انواع آزمایش‌های مربوط به تعیین نیاز مواد مغذی مورد نیاز طیور همچون پروتئین، اسید‌های آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها و نیز انجام آزمایش‌های مربوط به اندازه‌گیری قابلیت هضم مواد خوراکی و ابقاء مواد مغذی است.
سعید خلجی افزود: سیستم نور سالن از طریق لامپ‌های LED تعبیه شده در ارتفاع مختلف بوده، به نحوی که نور بطور یکنواخت در بین طبقه‌های مختلف قفس‌ها روشنایی ایجاد کند.

او تصریح کرد: سیستم تهویه سالن شامل ۲ عدد فن ۹۰ جهت تخلیه هوا و یک عدد فن ۳۰ برای گردش هوای بین طبقات قفس است و بسته به سن جوجه‌ها توسط تایمر تعبیه شده روشن و خاموش می‌شود.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملایر گفت: از مزایای این سالن امکان انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنعت طیور با دقت و صحت بالا است و نتایج و داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی طیور مختلف در این سالن می‌تواند در مزارع تجاری سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه