Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپنوتنیک فهرست ثروتمندان اینستاگرام ۲۰۱۹ روز چهارشنبه ۲ مرداد منتشر شده است، شامل دو هندی یکی پریانکا چوپرا، هنرپیشه سینمای هند و دیگری ویرات کوهلی، بازیگر تیم ملی کریکت هند که به ازای هر عکس اینستاگرامی‌اش ۱۹۶ هزار دلار کسب می‌کند.

پریانکا چوپرا در این فهرست از چهره‌های مشهور در رده نهم قرار داد و ویرال کوهلی رده ۲۳ را به خود اختصاص داده است و ستاره‌های فوتبال مانند لوئیز سوارز در رده ۲۴ و محمد صلاح در رده ۲۶ را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





کایلی جنر، مدل و تاجر آمریکایی با ۱.۲۶ میلیون دلار به ازای هر پست اینستاگرام در رده اول این فهرست است و رده‌های بعدی را آریانا گرانده، خواننده و هنرپیشه امریکایی، کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی، کیم کارداشیان، سلبریتی امریکایی و سلنا گومز، خواننده و هنرپیشه آمریکایی رده‌های بعدی را اشغال می‌کنند.

پریانکا چوپرا، که در فهرست ارتقای اجتماعی نشریه هالیوود ریپورتر نیز در رده اول است، از شهرت خود در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ فعالیت‌هایش به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل) استفاده کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی اینستاگرام فالوئر پریانکا چوپرا بالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم) طرز پخت ۲۰۰ کیلو کله پاچه توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)