Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارافرینی امید در این همایش با اشاره به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات در بخش سوزن دوزی سیستان و بلوچستان گفت: برای پیگیری این تسهیلات نیاز بود که در قسمت توانمندسازی سوزن دوزان بازار مناسب فراهم شود که این مهم با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراله زاده افزود: در تفاهم‌نامه‌ای که بین صندوق کارافرینی امید و سازمان فناوری اطلاعات ایران به امضا رسید مصوب شده است تا از ظرفیت بازارهای مجازی برای فروش محصولات سوزن دوزی استفاده شود.

وی ادامه داد: در حوزه هنر سفال کلپورگان هم این صندوق نخستین کوره و کارگاه رنگ آمیزی سفال کلپورگان را در دست ساخت دارد و برای فروش محصولات سفالگران هم مجموعه سوچن آماده شده است تا بازار مناسب فراهم شود.

مدیر شعب صندوق کارافرینی امید سیستان وبلوچستان نیز در این همایش گفت: برای بازار پسندی محصولات سوزن دوزی این استان دوره ۲ روزه توانمندسازی مشاغل جوامع محلی بر پایه سوزن دوزی در چابهار برگزار شد تا فعالان این حوزه با نحوه ورود به بازارهای جهانی و مجازی آشنا شوند.

ادریس دینار زهی با اشاره به تجلیل از فعالان و پیشکسوتان هنر سوزن دوزی افزود: در حاشیه این همایش نمایشگاه عرضه محصولات سوزن دوزی هم برگزار شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز با اشاره به حمایت این منطقه از هنر سوزن دوزی گفت: از سه سال گذشته تاکنون به مهمانان و مسئولانی که به چابهار آمده‌اند صنایع دستی سیستان و بلوچستان اهدا شده است تا سفیر معرفی هنر این استان باشند.

عبدالرحیم کردی اظهار داشت: صنعت سوزن دوزی با برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی از جمله نمایشگاه مد و لباس رونق خوبی گرفته و منطقه آزاد چابهار هم به دنبال حمایت از این هنر تاریخی استان است.

انتهای پیام/ع

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات در بخش سوزن دوزی سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟