Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر محمدباقر نوبخت عصر امروز در بازدید از پروژه در درست ساخت جاده کلاچای – رحیم آباد – قزوین که دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان، دکتر زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز حضور داشتند، در گفتگو با خبرنگاران افزود: در قطعاتی از این مسیر در دست ساخت هم در قزوین و هم گیلان با محدودیت های زیست محیطی مواجه هستیم و از آنجا که برای دولت موضوع جلوگیری از تخریب محیط زیست در مسیر پیشرفت و توسعه مهم است این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم تا ضمن رفع این موارد به احداث این طرح سرعت ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک مسیر ارتباطی بین قزوین و گیلان وجود دارد که از ترافیک بالایی در زمان تعطیلات برخوردار است.

دکتر نوبخت اضافه کرد: مسیر در دست ساخت پس از بهره برداری می تواند از ترافیک مسیر فعلی در حال بهره برداری بکاهد و موجب رفاه بیشتر مسافران و مردم استان های قزوین، گیلان و مازندران شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: با هماهنگی رییس سازمان حفاظت محیط زیست و بازدید مسئولان این سازمان از این جاده، تایید شد که این جاده مشکل زیست محیطی خاصی ندارد و قرار شد برخی قطعات آن اصلاح و بازسازی انجام شود و حداکثر تا ۲ماه آینده سازمان حفاظت محیط زیست همه نظرات زیست محیطی خود را اعلام کند.

 وی اظهار امیدواری کرد احداث آن قسمت از جاده که در محدوده گیلان است که نیاز به مجوز خاصی برای تعریض جاده موجود ندارد را با تزریق اعتبارات مناسب با سرعت اجرا کنیم.

 دکتر محمدباقر نوبخت در خصوص روند ساخت سد پلرود نیز گفت: با توجه به سابقه این سد اگر مسئولان و پیمانکار ساخت این سد تعهد دهند که تا سال آینده آن را آماده بهره برداری کنند؛ دولت خودش را موظف می داند با توجه به اولویتی که این پروژه دارد برای آن اعتبار لازم در سال جاری تخصیص دهد تا در سال آینده شاهد بهره برداری از این سد باشیم.

 جاده قزوین- رحیم آباد- کلاچای به طول ۱۷۰کیلومتر بعد از منطقه الموت با ساخت چندین تونل بزرگ و پل‌های متعدد، وارد استان گیلان شده و با عبور از کنارگذر به طول ۷۰ کیلومتر در محدوده گیلان به شهر کلاچای می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی