Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴  مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا ابراز تمایل کرده است که اگر لازم باشد برای انجام مذاکرات و گفتگو‌ها به ایران سفر کند.

 وی در گفتگو با تلویزیون بلومبرگ در پاسخ به این سوال که آیا علاقمند است که به تهران سفر کند، گفت: «قطعا. اگر این تماس باشد، با خوشحالی به آنجا می‌روم و از این فرصت برای گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خروج آمریکا از برجام در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، نقطه آغاز افزایش تنش‌ها بین ایران و آمریکا بود که با قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی و لغو معافیت چند کشور از خرید نفت ایران، اوج گرفت. برچسب ها: رویداد24 ، پمپئو ، آمدن پمپئو به تهران ، مذاکره ایران و آمریکا ، خروج امریکا از برجام سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پمپئو مذاکره ایران و آمریکا خروج امریکا از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سفیر رژیم اسرائیل در چین: «تل آویو» حمله ای به ایران نخواهد کرد

به گزارش جماران؛ حامد وفایی؛ استادیار ادبیات چینی در دانشگاه تهران نوشت:

رژیم اسرائیل با عبور از تمام خطوط قرمز نظام بین الملل عملا در حال از دست دادن بازیگران میانه رو مهمی چون چین است. نماینده پکن در جلسه شورای امنیت پس از محکومیت بمباران نمایندگی ایران در سوریه، درباره پاسخ موشکی تهران تاکید کرد: اکنون می توان این مسئله را تمام شده دانست!

پس از مواضع اخیر چین درباره اسرائیل، سفارت رژیم در پکن با برگزاری نشستی خبری اعلام کرده ماجرای حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی «یک بازی تمام شده» است و «تل آویو» حمله ای به ایران نخواهد کرد» اما با اتخاذ تدابیر قدرتمند برای مهار نیروهای نیابتی ایران در منطقه اقدام خواهد نمود.

 

 

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • ادعای سفیر رژیم اسرائیل در چین: «تل آویو» حمله ای به ایران نخواهد کرد
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای گستاخانه وزیرخارجه انگلیس در گفتگو با امیرعبداللهیان
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
  • مذاکرات مصر، رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد عملیات رفح
  • جلسه بایدن با گروه ۷ برای واکنش بین‌المللی به حمله ایران