Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه با حضور اعضای ستاد نمازجمعه  شهرستان زهک سیستان و بلوچستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، روز گذشته، سوم مرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری ابتدا به اهمیت اقامه نمازجمعه اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که، فریضه مهم نمازجمعه در دورترین شهرها همچون شهرستان مرزی زهک، همه هفته به طرزی باشکوه و با استقبال خوب عموم مردم مؤمن و انقلابی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای بزرگداشت هرچه بهتر پنجم مرداد براساس آئین نامه‌ای که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، ابلاغ شده‌، برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شده است.

امام جمعه زهک در ادامه به فضاسازی محیطی به مناسبت ۵ مرداد با نصب پلاکادر و بنر، اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با عنوان چهلمین سالگرد برپایی نمازجمعه، غبارروبی گلزار شهدا، گزارش مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه، ویزیت رایگان بیماران با استقرار درمانگاه صلواتی، نمایشگاه کتاب و عکس، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خادمین نمازجمعه و امام جمعه اسبق و اعضای ستاد نمازجمعه، تهیه بروشور با موضوعات اهمیت نماز آدینه و… از برنامه‌های فرهنگی مهم برای بزرگداشت پنجم مرداد در شهرستان زهک است.

حسین قدس نیا 

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) در روز دوم اردیبهشت ماه، افزود: سپاه یک نیروی واکنش سریع و مردمی و انقلابی در همه‌جا بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه نظامی‌گری یک بعد از ابعاد نهاد مکتبی سپاه است، ادامه داد: نیروهای سپاه باید با حرکت پیش رونده و درونی، تاثیرگذاری خود را بر روی آرمانهای مکتبی، آرمان‌های مربوط به انسان‌ها و آرمان‌های جهان شمول در مقابله به توطئه‌های دشمنان انقلاب داشته باشند.

امام جمعه قشم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از این مرز و بوم و کمک به آبادانی و سازندگی این آب و خاک، گفت: هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی قوام پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نهادی پرتوان و شجره‌ای قوی برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرین است.

وی با بیان اینکه وعده الهی در نابودی اسرائیل محقق می‌شود، گفت: در عملیات وعده صادق آمریکا، انگلیس و دیگر دولتهای دست نشانده در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورها و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند و امروز قدرت و اقتدار ایران اسلامی برای همه جهانیان روشن شده است.

امام جمعه قشم با گرامیداشت اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار افزود: شهدای ورزشکار سرآمد جوانمردان و الگوی جوانمردی و غیرت برای جوانان و به ویژه ورزشکاران کشور هستند.

براساس این گزارش، امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و متعهد شهرستان قشم اعم از شیعه و سنی در حمایت از شجاعت و ایثارگری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه در صحن مصلی امام علی (ع) تجمع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان