Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی لنگه گفت: امسال ۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۹۰۹ تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر لنگه تخلیه و بارگیری شده است.

وی افزود: از این میزان، ۴۵۳ هزار و ۷۹۹ تن به کالا‌های غیر نفتی و یک میلیون و ۶۰۱ هزار و ۱۱۰ تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنادر و دریانوردی لنگه گفت: صادرات کالای غیر نفتی با حجم ۱۹۸ هزار و ۲۰۰ تن افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

عسکری نسب افزود: کالا‌های صادر شده محصولات کشاورزی، دامی و احشام بوده است.

وی گفت: در بخش ترانزیت غیرنفتی هم با حجم ۹۹ هزار و ۷۳۹ تن افزایش ۵۰ درصدی ثبت شده است.
انتهای پیام/ز


تخلیه و بارگیری کالا در بندرلنگه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ دریانورد در مازندران

فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نجات جان ۱۰  دریانورد در آب‌های ساحلی تحت نظارت اداره کل (رامسر تا فرح آباد ساری) با هماهنگی مرکز ارتباطات، جستجو و نجات دریایی درسال ۱۴۰۲ خبر داد.

او با تشریح عملکرد معاونت امور دریایی در بخش ایمنی و حفاظت دریایی در سال ۱۴۰۲، افزود: انجام۴ مرحله مانور جستجو و نجات، اطفاء حریق و مقابله با آلودگی دریایی، دریافت ۱۳۱ متر مکعب مواد زائد نفتی،۲۰ متر مکعب پسماند‌های بهداشتی و ۱۴۵ متر مکعب زباله از کشتی‌های متردد به بنادر نوشهر و فریدونکنار از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری در راستای ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی است.

قدیری گفت: همچنین به منظور افزایش سطح ایمنی تردد‌های دریایی، لایروبی آبراه دسترسی و حوضچه بنادر نوشهر و فریدونکنار به میزان ۳۸۰ هزار متر مکعب و انجام ۹ مرحله هیدروگرافی، ۲۳۴ عملیات سرویس علائم کمک ناوبری، انجام تست سیگنال رادیویی به منظور شناسایی نقاط کور رادیویی، ارسال ۹۲۰ پیام ایمنی دریایی از طریق ناوتکس و ارسال روزانه پیام‌های هواشناسی صورت گرفته است که از دیگر اقدامات شاخص معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با توجه به شروع طرح ایمنی سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳، مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر با شماره تماس (۱۵۵۰) به صورت شبانه روزی، آماده امداد رسانی به شناور‌ها و قایق‌های مضطردر مناطق ساحلی استان، در هنگام وقوع هرگونه سانحه دریایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تخلیه یک روستا در کوهدشت لرستان از بیم رانش زمین
  • نجات جان ۱۰ دریانورد در مازندران
  • ️اعزام امدادگران برای تخلیه روستا‌های در معرض خطر سیل
  • جهش عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان
  • افزایش ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر کنگان
  • ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به مسافران نوروزی در هرمزگان با ۶۰۷ شناور
  • آمادگی ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری در هرمزگان
  • آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + تصویر
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۳۲۶ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس