Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس بسیج اساتید کشور که در کارگاه بهبود و نوسازی تشکیلاتی و جذابیت روش شناسی‌های بسیج اساتید برای ورود تمامی استادان دغدغه‌مند آذربایجان غربی برای احصای نظام مسایل و چگونگی ارائه راه حل برای معضلات این استان سخن می‌گفت افزود : آذربایجان غربی یکی از جذاب‌ترین استان‌های کشور از حیث مزیت‌هاست و با وجود استانی مثل آذربایجان غربی برخوردار از چهار کشور همسایه ، تحریم ایرانیان، ادعایی مضحک است؛ اما به دلیل نابلدی کارگزاران و تکیه وزارت خارجه به کشورهای غیرهمسایه ، ظرفیت‌های این استان معطل مانده است،

وی خطاب به وزیر خارجه و دولت گفت: اگر بعد از سرخوردگی از پیمان شکنی آمریکای جنایتکار اینک میل به اروپا هم داشته باشید؛ آذربایجان غربی دروازهٔ ایرانی ورود به اروپاست و آقای ظریف و معاونینش اگر وزارت خارجه را تعطیل کنند و به رونق مناسبات با چهار کشور همسایهٔ آذربایجان غربی همت کنند هم امنیت ملی را و هم توسعهٔ ملی را و هم کار با اروپای ریا کار را یکجا کسب خواهند کرد؛ اما باید بجای اتلاف وقت در پشت درهای بستهٔ آمریکا و مذاکرات پنهان با جنایت کاران، زیرساخت‌های این استان و دیگر استان‌های ظرفیت دار برای رهایی از وعدهٔ دروغگویان غربی را برای گسترش اقتصاد کشور فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مشکل عمدهٔ کشور عدم توجه به ظرفیت‌ها است، باید کادرسازی و تربیت حکمرانان کشور را براساس توجه به ظرفیت‌های ایران فعال کرد ؛ ایرانیان در دوره‌های مختلف و اکنون در چنبره نفت گراها، جناح گراها، قوم گراها و فرقه گراها گرفتارند؛ نیروهای مردمی در استان‌ها باید در مقابل این عوامل ضد پیشرفت و پوپولیستی، بر مدل مشارکت گرای ظرفیت ساز در سطوح استانی و ملی توجه کنند ؛

وی افزود امنیت پایدار مردمی آذربایجان‌غربی که حاصل خون توأمان شهدای شیعه و سنی است کار را برای استفاده از مزیت‌های ژئوپلتیک و ژئو استراتژیک این استان برای تاثیر بر رشد کشور آماده کرده است دولت و مجلس و بخصوص وزارت خارجه باید قدرت بالقوهٔ آذربایجان غربی در رشد و گسترش اقتصاد ملی را ادراک و فهم کنند و بیش از این کشور بزرگ ایران را تحقیر نکنند.

زارعی با تأکید بر جایگاه بنیادین سرمایهٔ انسانی در شکوفایی مراحل دولتسازی ، جامعه پردازی و تمدن‌سازی و تحلیل نقش اثربخش رهبر انقلاب در کادر سازی و تربیت حکمرانان تراز انقلاب گفت ؛ مهندس فتاح از افتخارات این استان است که به دلیل خلوص ، پاکدستی و مردمگرا بودن او در منظومه فکری و اندیشه ای رهبر انقلاب، ارتقا یافت ؛ مدلی که باید الگو و معیار کادرسازی‌ها و جانشین پروری‌ها و تکثیر سرمایهٔ انسانی تراز انقلاب باشد؛ این مدل و مختصات، الگوی تأسیس دورهٔ‌های آموزشی نوین در مدرسه عالی حکمرانی و سیاستگذاری بسیج اساتید خواهد بود.

گفتنی است در این کارگاه یک روزه، محورهای مأموریت جنبش استادی بسیج در قالب معاونت‌های؛ « سرمایهٔ انسانی » ، «پژوهش و فناوری» ، « فرهنگی و اجتماعی » ، «بررسی و تحلیل » ، « بانوان و خانواده » و « پشتیبانی» با بُرش استانی در قالب «کتاب کار اعتلای جنبش استادی» در شکل های مجزّا و یکپارچه با حضور معاونین و اعضای شورای استانی جنبش ، مدیران کانوهان و دفاتر دانشگاهی در سطح استان مورد تمرین قرار گرفت و چگونگی مداخلهٔ جنبش در کمک به مردم و کارگزاران استان با توجه به محورهای توسعه ای و مزیّت ساز استان در بازدید میدانی از چند کانون دانشگاهی ارومیه بصورت واقعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند