Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مسجد فخریه یکی از محلات برگزاری انتخابات شورایاری‌ها کنایه‌ای را به احمدی‌نژاد در ارتباط با صحبت‌های وی در خصوص امام زمان زد.

همزمان با آغاز پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های محله تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به همراه علی اعطا، مجید فراهانی از اعضای شورای شهر تهران و همچنین احمد مسجد جامعی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با حضور در مسجد فخریه در محله منیریه در منطقه ۱۱ از فرآیند رای‌گیری در این دوره از انتخابات بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای صبح (۸صبح) با حضور در محله کاشانک و در یکی از مساجد این محله رای خود را به صندوق انداخت، گفت: توصیه می‌کنم که شهروندان نیز با حضور در محلات خود رای خود را به صندوق بیندازند.

او ادامه داد: این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و در واقع به گونه‌ای طراحی شده است که افراد می‌تانند فقط یک بار اقدام به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود و رای‌گیری کنند و اقدام به رای‌دادن کنند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم در کنار همکارانمان و شهروندان تهرانی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها را نیز برگزار کنیم و در واقع توصیه من این است که افراد در محلات خود رای بدهند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۲ محله و در دو صندوق برای اقلیت‌های دینی برگزار خواهد شد ضمن اینکه ۱۷۰۴ صندوق در نظر گرفته شده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۳۱۳ نفر در این دوره از انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کرده‌اند گفت: ۳۱۳ نفر از یاران امام زمان هستند و در اینجا خوب است یادی هم کنیم از کسی (احمدی‌نژاد) که بارها به این موضوع اشاره داشت.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • در غیاب احمدی‌نژاد