Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال جوانان برزیل به تمجید از امیرحسین اسنفدیار پرداخت.

طرفداری- جیووانی گاویو، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان برزیل درباره بازی مقابل ایران در نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین، گفت:

امشب بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت. همه تیم‌های حاضر در این مرحله سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را نمایش دهند و برای برنده شدن تلاش می‌کنند، ایران هم چنین شرایطی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم که بازی زیبایی خواهد بود. هر دو تیم می‌خواهند با قدرت بازی کنند و این بازی یک چالش بزرگ برای ما است.

او ادامه داد:

ما کار سختی را شروع کرده‌ایم و باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. ما (برزیل) بعضی اوقات برنده بوده‌ایم و گاهی اوقات باخته‌ایم، اما در نهایت ما توانایی تغییر داشتیم. مقابل روسیه بازی زیبایی انجام دادیم، اما مشکل این‌جاست که بعضی اوقات احساس می‌کنم تیم من خوب بازی می‌کند اما به یکباره تغییر رویه می‌دهد و بد بازی می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان برزیل در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعود کننده به فینال، گفت:

واقعا نمی‌دانم. این موضوع بستگی به این دارد که بازیکنان ۴ تیمی که به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، از لحاظ ذهنی چه شرایطی دارند. به طور مثال تیم ایران واقعا تیم آماده‌ای است. البته ایتالیا هم خوب بازی می‌کند.

گاویو در مورد شناختش از والیبال ایران، گفت:

ایران کشور شگفت انگیزی است و والیبال در ایران تماشاگران و طرفداران زیادی دارد که این موضوع خیلی زیبا وهیجان انگیز است.

به نقل از ایسنا، او درباره این که کدام تیم شانس بیش‌تری برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد؟ تصریح کرد:

من فکر می‌کنم ایتالیا  بهترین تیم است، اما ایران هم بسیار قدرتمند است و همه می‌توانند این موضوع را ببینند، چرا که این موضوع یک حقیقت است. هرسال شما (تیم ایران) بهتر بازی می‌کنید و مشخص است که در حال پیشرفت هستید. من بازی بازیکن شماره ۱۲ (امیرحسین اسفندیار) ایران را دوست دارم. او خیلی خوب و مثبت بازی می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!