Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:32:45 GMT

اعلام تاریخ و نحوه برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2019

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۲۴۷۶

اعلام تاریخ و نحوه برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2019

فیفا اعلام کرد جام باشگاه‌‌های جهان 2019 از روز 11 دسامبر آغاز شده و قهرمان رقابتها روز 21 دسامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دبیرخانه شورای فیفا اعلام کرد رقابتهای جام باشگاه‌های جهان امسال از روز 11 دسامبر در قطر آغاز شده و روز 21 دسامبر به پایان خواهد رسید. در فرمت جدید رقابتها که با حضور هفت تیم برگزار می‌شود، جام باشگاه‌های جهان شامل هشت مسابقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی برای مسابقات مرحله دوم و نیمه‌نهایی روز 16 سپتامبر در مقر فیفا در زوریخ انجام خواهد شد.

 

سه شرکت‌کننده این رقابتها تا کنون مشخص شده‌اند: مونتری مکزیک، قهرمانی لیگ قهرمانان کونکاکاف 2019- هینینه اسپورت از کالدونیای جدید، قهرمان لیگ قهرمانان اقیانوسیه 2019 و لیورپول انگلیس قهرمان لیگ قهرمانان 2018-2019 اروپا.

 

نمایندگان آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی نیز در ماه‌های آینده مشخص خواهند شد. نماینده قطر در این رقابتها در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد. اگر تیمی از قطر قهرمان این رقابتها شود همان تیم به صورت مستقیم به مرحله دوم جام باشگاه‌های جهان راه خواهد یافت و تیم دوم لیگ قهرمانان آسیا در بازی افتتاحیه به مصاف هینینه اسپورت خواهد رفت.

 

اگر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا از قطر نباشد، قهرمان فعلی لیگ ستارگان قطر، السعد، در بازی افتتاحیه به مصاف هینینه اسپورت خواهد رفت.

 

برندگان مسابقات مرحله اول بعلاوه نمایندگان آسیا، آفریقا و کونکاکاف در دور دوم به مصاف هم خواهند رفت. برندگان مسابقات مرحله دوم در نیمه‌نهایی به مصاف قهرمانان چمپیونزلیگ اروپا و نماینده آمریکای جنوبی خواهند رفت.

 

 

جام باشگاه های جهان قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام باشگاه های جهان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به فاصله پنج هفته تا پایان فصل تنها 5 امتیاز دیگر برای مسجل کردن قهرمانی می خواهد و شاید با توجه به نتایج تعقیب کنندگان زودتر نیز به هدفش برسد. اگر موناکو ببازد و پی اس جی فردا ببرد، قهرمانی مسجل می شود.

پی اس جی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف دورتموند برود، فردا میهمان لوریان رده هفدهمی است.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بسته با فضای کم خواهد بود، در برابر تیمی که نزدیک به دروازه خود دفاع می کند. آنها نمی خواهند سقوط کنند و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما آماده ایم تا برنده شویم.»

آیا برای مسجل شدن قهرمانی قبل از لیگ قهرمانان عجله دارید؟ «این چه کمکی به ما می کند؟ (قهرمان شدن قبل از لیگ قهرمانان). امیدوارم فردا قهرمان شویم، اما مهم این نیست که قهرمانی چه زمانی اتفاق می افتد. مهم نحوه بازی ماست. حتی اگر قهرمان شویم، ما به بازی های خوبمان ادامه خواهیم داد.»

لوئیس انریکه به پیشرفت پی اس جی افتخار می کند: «ما مشخصاً از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بودیم. همه نمی‌توانند با این همه بازی مهم و فشار زیاد قهرمان شوند. ما بهترین ترکیب و بهترین بودجه را داریم و قهرمانی تقریباً برای ما اجباری است، اما ما با برتری فاحش نسبت به سایر رقبا این کار را انجام دادیم. من سطح لیگ فرانسه را دست کم گرفته بودم.»

هدف لوئیس انریکه چهارگانه است؟ (سوپرجام، لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی که اولی فتح شده): «بدون شک، این انگیزه ای است برای انجام کاری که هرگز در فرانسه انجام نشده است تا در تاریخ باشگاه، شهر و کشور ثبت شود. این به ما انگیزه زیادی می دهد، اما در حال حاضر فقط سوپرجام را برده ایم و باید برای سه جام دیگر تلاش کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه با سوال یک رسانه اسپانیایی مواجه شد. او در مورد پرسش خبرنگار که گفته بود چطور امباپه، بهترین بازیکن جهان، برابر لیون غایب بود، با خنده گفت: «تو رکورد را خراب کردی. این اولین بار بود تا اینجای نشست که حتی یک نفر از من سوالی در مورد کیکی (کیلیان امباپه) نپرسیده بود اما بازهم موفق نشدیم. من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. وقتی کیلیان علنی صحبت می کند، من هم همین کار را انجام می دهم.»

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود