Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیار راستگو روز پنجشنبه در نشست کمیته فرهنگی، پیشگیری و کمک‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر نقش مهم آموزش و اقدامات فرهنگی در کاهش گرایش به مواد مخدر تأکید کرد و افزود: استفاده از نتایج بررسی‌های تخصصی دفاتر تسهیل‌گری، باید در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد تا مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌نشین، روز به روز کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی همچنین بر توجه ویژه به مدارس مناطق محروم در ارتباط با خطرات ناشی از گرایش به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: یک کمیته تخصصی با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان برای نظارت بر فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها و سایر اصناف نزدیک به مدارس، تشکیل و نتیجه آن در جلسات آتی این شورا ارائه شود.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی نیز با اصناف متخلف، متناسب با قوانین موجود برخورد کنند و هیچ گونه مماشاتی در بحث مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر بخصوص در نزدیکی مدارس نداشته باشند.
 
راستگو گفت: همه ما شرعی و قانونی نسبت به نسل‌های آینده مسئولیم و باید نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر اقدام کنیم.
 
در این نشست از دستگاه‌های برتر در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و کاهش مصرف مواد مخدر تجلیل شد.

۳۰۷۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دانش آموزان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فرهنگی و اجتماعی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد