Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌های حمایتی برای تامین مواد اولیه داخلی و خارجی و تامین ارز و ریال تدارک دیده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا رحمانی صبح امروز در بازدید از شهرک های صنعتی کلاردشت و مرزن آباد مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی – صنعتی را تامین نقدینگی و سرمایه در گردش این واحدها عنوان کرد و افزود: برای تامین مالی واحدهای تولیدی، هم در قالب احکام بودجه و هم اعطای تسهیلات نظام بانکی در سال گذشته تمهیداتی اندیشیده و در همان راستا اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی با اشاره به این که امسال هم نیاز واحدها را بر اساس تولید سال قبل تهیه و به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اعلام کردیم و در کارگروه های ذی ربط هیات دولت مطرح شده تا تامین شود، اظهار کرد: برنامه های حمایتی برای تامین مواد اولیه داخلی و خارجی و تامین ارز و ریال تدارک دیده شده و از جهت گیری های اولویت دار دولت در این بخش است.

وی بازاریابی و امکان فروش محصولات واحدها تولیدی را از دیگر برنامه های دولت و وزارت متبوع بیان کرد و افزود: این مهم در قالب برنامه های مختلفی برای فروش محصولات واحدها در داخل کشور و بازارهای خارجی در حال پیگیری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که صادرات غیر نفتی در سال جاری می تواند از الزامات و پیشران توسعه باشد، عنوان کرد: از واحدهای اینگونه (واحد صنعتی دانش بنیان در حال تجهیز میشا بی بافت ) که دانش بنیان هستند و از خروج ارز پیشگیری می کنند باید حمایت شود تا با به بهره برداری برسد.

رحمانی حضور در شهرستان ها، دیدار با صنعتگران و بررسی مشکلات تولید و اجماع و هم بینشی در این راستا را هدف سفر به مازندران و دیگر استان ها بیان کرد و ادامه داد: امروز تولید به عنوان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی؛ ؛ انگیزه و آمادگی مبارزه دارد و دولت؛ برنامه های لازم را برای حمایت از تولید و اشتغال تدارک دیده است و این نقش را بدرستی و با جدیت پیگیری می کند و همه دستگاه ها باید در تسهیل امور برای تولید احساس وظیفه کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که امروز اشتغال؛ دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و همه مسئولین است، گفت: باید ایجاد یک شغل یک پروژه باشد و همه با عزم راسخ برای اعتلای اقتصادی کشور و عزت و سربلندی نظام اهتمام کنند. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین