Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، اظهار کرد: دوم مرداد سال ۱۳۶۰ بنی‌صدر به همراه رئیس سازمان منافقین از ایران فرار و به کشور فرانسه رفتند.

وی با تاکید بر اینکه فرانسه عملاً به پایگاه تروریستی علیه ملت ایران تبدیل شد، گفت: فرانسه پس از شوروی یکی از حامیان صدام در دوران جنگ تحمیلی بود که تسهیلات زیادی را در اختیار این کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرج به جنایاتی که علیه مردم بی دفاع سوریه، یمن و لیبی واقع شده اشاره کرد و گفت: فرانسه در این جنایات نیز نقش داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری نیز از زحمات خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری جاسوسان تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله حسینی همدانی به برخی اشاره کرد که دستگاه‌های امنیتی آنها را تأیید نکرده و با فتنه‌گران همراهی دارند، گفت: برخی از این دست افراد به ارکان نظام توهین کرده‌اند نباید در فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و غیره بکارگیری شوند، لذا کسانی که سعی می‌کنند سابقه دارها را به کار بگیرند باید پاسخگو باشند.

وی به تحولات استان نیز اشاره کرد و گفت: تازگی‌ها رسم شده برای دور زدن قانون افراد مسئله‌دار را سرپرست می‌گذارند تا سه ماه هر کاری که بخواهد انجام دهد، این مورد قبول نیست، کسی که صلاحیت ندارد نباید حتی سرپرست باشد.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه باید افراد اصلاح انتخاب شوند، گفت: باید بهترین افراد انتخاب شوند، لذا به ویژگی‌های شخص از نظر فردی، اجتماعی و گرایشات سیاسی باید کاملاً توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری گفت: گاهی برخی کاندیداها در دوره‌هایی مسئولیت‌های داشته‌اند چه در مجلس چه در خارج از مجلس، استاندار یا فرماندار بوده‌اند یا در مجلس مسئولیتی داشته‌اند وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم تخلفاتی هم انجام داده‌ اند همین موضوع دلیل مناسبی برای عدم صلاحیت و رأی ندادن به آنها است که ممکن است شورای نگهبان در مقطعی که صلاحیت‌ها را بررسی کرده این قبیل تخلفات را احراز نکرده باشد.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه اگر خانه ملت تراز نباشد دولت اسلامی شکل نخواهد گرفت، گفت: به این موضوع باید توجه ویژه‌ای شود، رهبری بارها تاکید کرده‌اند و از عبارت دولت اسلامی و دولت جوان استفاده کرده‌اند به همین منظور مجلس باید تراز باشد.

وی اضافه کرد: در دوره فعلی مجلس نیز دیده شده برای فرار از قانون یک قانون دیگری را تصویب می‌کنند، این کار منکر است و باعث تضعیف مجلس و ضرر ملت خواهد شد.

ادامه دارد…

کد خبر 4676659

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز مشارکت مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد حیوان‌آزاری در ژاپن

تعداد موارد حیوان‌آزاری در ژاپن در سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) به بالاترین حد خود رسید و در دهه گذشته تقریبا چهار برابر شده است.

به گزارش ایسنا، سازمان پلیس کشوری ژاپن می‌گوید ۱۸۱ پرونده حیوان آزاری وجود دارد که در آن افراد به ظن نقض قانون رفاه و مدیریت حیوانات در سال گذشته بازجویی یا بازداشت شدند که ۱۵ مورد بیشتر از سال ۲۰۲۲ است. این قانون، آزردن حیوانات و رفتار نامناسب با آنها را ممنوع می‌کند.

این رقم بالاترین آمار موجود از سال ۲۰۱۰ بود که نشان‌دهنده افزایش ۳.۸ برابری در دهه گذشته بود.

این پرونده‌ها شامل ۹۷ مورد مربوط به گربه‌ها و ۶۵ مورد مربوط به سگ‌ها بود. انواع دیگر حیواناتی که مورد آزار قرار گرفتند عبارتند از مرغ، همستر، خرگوش، گاو، اسب، لاک‌پشت و راسو.

در ۱۶۲ مورد مربوط به سگ و گربه‌ها، ۶۴ مورد رها کردن، ۴۱ مورد مرگ یا جراحت و ۵۷ مورد عدم تغذیه مناسب حیوانات یا نگهداری آنها در شرایط غیربهداشتی بود.

به گزارش ان اچ کی، پلیس می‌گوید تعداد بیشتری از افراد طی همه‌گیری جهانی کرونا حیوانات خانگی به خانه‌هایشان آوردند و آگاهی فزاینده افراد در مورد رفاه حیوانات در سال‌های اخیر ممکن است در افزایش تعداد گزارش‌های بدرفتاری با آنها نقش داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • اخذ دفاع و توضیح از ۱۵۳ مدیر مستنکف در اجرای قانون جوانی جمعیت
  • نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • آزموده را آزمودن خطاست
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • نمایندگان مجلس از دخالت در عزل و نصب‌ها اجتناب کنند
  • قانون حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
  • افزایش موارد حیوان‌آزاری در ژاپن
  • فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب داریم