Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اظهار رضایت از عملکرد پلیس زن به تمجید از وی پرداخت گفت: خوشبختانه ماموران پلیس با جانفشانی و فداکاری آماده خدمت‌رسانی به مردم در هر لحظه و هر موقعیتی هستند و با تصمیم‌گیری‌های به لحظه شان در سخت‌ترین شرایط همواره خوش درخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با بیان اینکه وظیفه دارد به عنوان فرمانده از عملکرد بجا و مسووولانه این پلیس زن تقدیر کند، افزود: وجود مامور پلیس در قضیه زایمان یک زن باردار در مترو نشان از آن دارد که پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش همواره در کنار مردم است و در دستگیری از افراد ناتوان و بیمار و مراقبت از آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

لازم به ذکر است که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اهدای لوح و هدیه نقدی از عملکرد به‌هنگام و همراهی مامور پلیس زن در قضیه تولد نوزاد در متروی دروازه‌دولت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تولد دولت مترو نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر