Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@12:54:10 GMT

آغاز اجرای آزمایشی نظام ارجاع الکترونیکی درمان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۳۷۶۱

آغاز اجرای آزمایشی نظام ارجاع الکترونیکی درمان

نظام ارجاع الکترونیک به منظور پایش و مدیریت پذیرش بیماران در مراکز درمانی، امکان رهگیری آن‌ها و همچنین برنامه‌ریزی دقیق تخت‌های بیمارستانی جهت ارائه خدمات الکترونیکی سلامت و توسعه سامانه پایش برخط بیمارستان‌های کشور ایجاد گردیده است.

به گزارش ایمنا، اجرای آزمایشی نظام ارجاع الکترونیک در کشور از دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جریان نشست اعضای هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و مسئولین شهرستان های گناباد و بجستان با وزیر بهداشت، به طور رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام ارجاع الکترونیک در سطح این دانشگاه در طول مدت دو ماه اجرا و از ۱ تیرماه ۹۸ به طور آزمایشی آغاز به کار کرده و تاکنون ۸۰۰ ارجاع الکترونیک از سطح یک خدمات به سطح دو، انجام شده است.

گفتنی است، در این طرح، آموزش های لازم به پزشکان ارائه دهنده خدمات در سطوح یک و دو خدمات ارائه شده و در ارجاع الکترونیک این دانشگاه، نوبت دهی الکترونیکی برای بیماران ارجاعی نیز انجام می شود.

همچنین، در سطح شهرستان های گناباد و بجستان، ۵۰ خانه بهداشت، ۱۸ مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و دو بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی بجستان فعالیت دارند.

منبع" وبدا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان