Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۳۳ دانشگاه و ۳۱ استان کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شرکت دارند.

مهرداد عنبریان با اشاره به اینکه این مسابقات از روز پنجشنبه سوم مرداد ماه آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: جدول بازی های این المپیاد مشخص شده است و تیم ها و نفرات شرکت کننده حریفان خود را شناخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت ها در ۹ رشته والیبال چهار نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی، هفت سنگ مهارتی، پرتاب دارت و هندپلو در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۳۰ تن از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در برگزاری این المپیاد مشارکت دارند.

عنبریان عنوان کرد: از همدان نیز پنج تیم از دانشگاه های بوعلی سینا، صنعتی، پیام نور و علمی کاربردی در این المپیاد حضور دارند.

وی ادامه داد: رشته های انفرادی این المپیاد در مدت سه روز و رشته های تیمی نیز در مدت پنج روز مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بیان کرد: این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و ورزشکاران خوبی در آن شرکت کرده اند.

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا در دسته دانشکده های برتر کشور قرار دارد.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات به صورت استانی در سالن امام علی (ع) رژه رفتند.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش عالی استان کشور امام علی بسکتبال فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ