Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:32:06 GMT

پرسپولیس 4 نیروی زمینی 0؛ بازگشت امید به اردوگاه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۵۱۶۷

پرسپولیس 4 نیروی زمینی 0؛ بازگشت امید به اردوگاه

تیم پرسپولیس در دیدار رده بندی جام شهدا موفق شد نیروی زمینی را 4-0 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و نیروی زمینی از ساعت 17:10 دیدار رده بندی جام شهدا را آغاز کردند. سرخپوشان تهرانی بازی قبلی را به سایپا واگذار کرده بودند و تیم زردپوش پایتخت نیز در دیدار نیمه نهایی به شاهین باخته بود.

 

بازی رده بندی جام شهدا
ورزشگاه شهر قدس، تماشاگر: 400 نفر
داور وسط: اسماعیل اجتهادی

 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری (76- محمد انصاری)، احمد نوراللهی (81- محسن ربیع خواه)، امید عالیشاه (46- محمد امین اسدی)، فرشاد احمدزاده (85-سعید حسین پور)، مهدی ترابی (71- امیر روستایی)، علی علیپور و وحید امیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب نیروی زمینی: وحید مهدی خانی، آرمان اکوان، فرسید لک، حسین حجازی، حسین مددی، امیر حسین وثوق، رسول سعدیان نیا، حمداله ابدام، علیرضا رمضانی،علی خدادادی، عارف رستمی

 

 

 

شرح بازی:

تیم پرسپولیس نیمه اول را بسیار خوب آغاز کرد. آن ها در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت گل ساختند که علی علیپور و فرشاد احمدزاده آن ها را از دست دادند. در دقیقه 24 فرشاد احمدزاده با استفاده از اشتباه خط دفاعی تیم نیروی زمینی و با شوتی دقیق دروازه این تیم را باز کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم کالدرون تغییراتی را در ترکیب تیم پرسپولیس به وجود آورد و سرخپوشان موفق شدند سه گل دیگر بزنند. در ابتدا علی علیپور، سپس مهدی ترابی و در دقایق پایانی نیز امیر روستایی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این دو تیم هویت جغرافیایی منطقه خودشان هستند، گفت: اگرچه با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف به ارائه فوتبال با کیفیت و تلاش برای برد نساجی هستیم   مربی نساجی افزود: تمرین‌های این تیم پس از حضورِ ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود تا حس خوبی بین سرمربی تیم و کادر فنی نساجی با تماشاگران ایجاد شود.

او با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه ادامه داد: حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهد و باعث می‌شود در روز‌های سخت گام‌های محکم‌تری برداریم.

مربی نساجی با ابراز امیدواری برای بازگشت روز‌های خوب این تیم و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: اشتباهات بازیکنان قطعا در آینده نزدیک رفع می‌شود و روز‌های خوب سراغ این تیم خواهد آمد.

مصطفی صداقت تمام ارکان نساجی شرح وظیفه خودشان را به بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

نساجی و تراکتور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم می‌روند

نساجی با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول قرار دارند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد