Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@22:35:13 GMT

قتل دختر و همسر با تبر /قاتل خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۵۷۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۴:۱۵ امروز ماموران کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در جریان وقوع قتلی در محله مرتضی‌گرد قرار گرفته و به سرعت خود را به صحنه جرم رساندند.

ماموران با حضور در صحنه با دو جسد مواجه شدند، یکی از اجساد مربوط به زنی ۴۲ ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی ۵۷ ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در گام نخست تحقیقات متوجه شدند مرد میانسال پس از قتل همسر و حمله خونین به دخترش در حمام خانه، با پارچه خود را از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان است.

بررسی‌‌های بیشتر نشان داد دختر ۲۰ ساله قاتل، پس از ایراد جراحت توسط پدر، به بیمارستان انتقال یافته است.

ماموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر ۱۷ ساله قاتل رفتند که وی در اظهاراتش به ماموران گفت: من و خانواده‌ام از اتباع افغانستان هستیم و در این منزل (محل وقوع قتل) سکونت داریم.

وی افزود: در طبقه زیرزمین کارگاه مبلی وجود دارد و من در آنجا مشغول کار بودم که، برادر پنج ساله‌ام سراسیمه نزد من آمد و گفت پدر و مادرم با هم وارد مشاجره شده‌اند.

وی ادامه داد: من نیز به سرعت به طبقه اول رفتم و با جسد بی‌جان و حلق‌آویز شده پدرم مواجه شدم، پدرم سالها مشکل اعصاب و روان داشت و همیشه با مادرم درگیر بود.

این پسر نوجوان افزود: پدرم هر زمان که با مادرم درگیر می‌شد، می‌گفت تو (مادرم) را می‌کشم.

ماموران در گام بعدی تحقیقات سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری ۱۰ ساله بود، رفتند و وی در اظهاراتش به ماموران گفت: داخل خانه بودم که متوجه درگیری بین مادر و پدر شدم، مادرم حین درگیری به سمت حمام فرار کرد، خواهر ۲۰ ساله‌ام آن زمان در حال استحمام داخل حمام بود، پدرم با تبر به سمت حمام رفت و پس از قتل مادرم به خواهرم حمله‌ور شد.

بررسی‌های درباره این پرونده ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید، دختر جوان نیز به دلیل ضربات وارد شده به کمر، کتف و شانه در ساعت ۱۷:۴۵ جان خود را از دست داده است.

تحقیقات از اعضای این خانواده نشان داد که مراسم عروسی دختر جوان قرار بوده چند روز دیگر برگزار شود و حتی کارت عروسی آنها نیز پخش شده بود.

سرگرد رضا اسلام‌نژاد؛ رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی با اعلام این خبر گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند و متشکل از خانواده‌ای هفت نفره بودند.

وی تصریح کرد: مراتب به مقام قضایی نیز اعلام شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل مادر و فرزند مرتضی گرد ماموران کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ "شریف رحیمی" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میان‌سال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی