Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:45:19 GMT

حوادث رانندگی شرق سمنان ۲۸مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۳۴۰

حوادث رانندگی شرق سمنان ۲۸مصدوم برجا گذاشت

ناصر سلمانپور جمعه شب در گفت وگو با ایرنا افزود : ساعت ۱۹ و پنج دقیقه یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده دامغان به شاهرودتصادف کردند که این حادثه ۱۱مصدوم داشت .

سلمانپور گفت :سه مصدوم سرپایی مداوا شده  و هشت تن نیز توسط آمبولانس های پایگاه امام علی (ع) و منطقه سه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساعت ۱۷و ۱۶دقیقه هم در جاده سراسری تهران - مشهد ، پنج کیلومتر بعد از  روستای عباس آباد میامی یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد که پنج نفر مصدوم شدند . 

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه یک مصدوم این حادثه سرپایی مداوا شد ، گفت :جهار  مصدوم بعد از اقدامات نخستین درمانی توسط پرسنل پایگاه فراش آباد به بیمارستان امام حسین(ع) اعزام شدند.

 سلمانپور گفت: ساعت ۱۴و ۲۲دقیقه نیز در  محور میامی به کالپوش یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون شده و پنج تن زخمی شدند. 

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید درساعت ۹و ۵۳ دقیقه امروز در محور شاهرود به سبزوار خبر داد و گفت: در این حادثه نیز چهار تن  مصدوم شدند که پس از اقدامات نخستین ۲ مصدوم به وسیله آمبولانس پایگاه عباس آباد و ۲ مصدوم دیگر به علت وخیم بودن حالشان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع ) شاهرود اعزام شدند .

وی گفت: واژگونی سمند در کیلومتر ۴۰ محور میامی به شاهرود نیز سه مصدوم برجای گذاشت که پس از اقدامات اولیه جهت درمان به بیمارستان امام حسین( ع) شاهرود اعزام شدند.

روز گذشته هم برخورد خودروی  اچ سی کراس با گارد ریل ساعت ۱۰ و ۳۸  نیز در ۲۰ کیلومتری محور میامی سبزوار  ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۴ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی به وسیله یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کنند.  

راه های شاهرود و میامی به دلیل قرار گرفتن در میانه مسیر تهران- مشهد یکی از پر رفت و آمد ترین محور های مواصلاتی کشور است. 

هر ساله حدود ۲۰ میلیون مسافر و زایر حرم مطهر رضوی(ع) از جاده های شاهرود و میامی گذر می کنند.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام حسین بیمارستان خدمات رسانی درمان فوریت های پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در مسیر جاده ای خواف، خودور سمند حامل سوخت قاچاق واژگون شد و آتش گرفت، راننده خودرو نیز جان باخت.

سرهنگ حسین میش مست افزود: هشت فقره تصادف جرحی با ۱۲ مصدوم و ۱۳ فقره تصادف خسارتی نیز دیروز در جاده های استان خراسان رضوی رخ داد.

وی بیان کرد: هم اینک به دلیل انجام عملیات راهسازی، ترافیک در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین است.

میش مست ادامه داد: ترافیک در سایر جاده های استان خراسان رضوی روان است و در هیچ مسیری بارندگی گزارش نشده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز