Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@04:30:42 GMT

رئیس کمیته لیگ کشتی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۴۸۲

رئیس کمیته لیگ کشتی مشخص شد

علیرضا دبیر - رئیس فدراسیون کشتی - جدی‌ترین رقیبش در انتخابات اخیر را به عنوان رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی توکلی رئیس سابق کمیته لیگ فدراسیون کشتی جای خود را به عبدالمهدی نصیرزاده رقیب علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی داد.

در جریان انتخابات فدراسیون کشتی که ۲۶ تیرماه برگزار شد، علیرضا دبیر و عبدالمهدی نصیرزاده با بیشترین رأی به دور دوم راه پیدا کردند که در نهایت دبیر با تعداد رأی بیشتر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است مراسم معارفه رئیس کمیته لیگ صبح شنبه (۵ مرداد) برگزار شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشتی فدراسیون رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: حقوق حسین رسولی پرداخت شده، احتمالاً یادش رفته یا پیامک واریز برایش ارسال نشده است. - اخبار ورزشی -

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و حمله موشکی و پهبادی در قالب دفاع مشروع به اهداف مشخص شده در سرزمین های اشغالی، درباره شرایط این فدراسیون در دوره یک ماهه حضورش اظهار داشت: اولین نشست کمیته فنی بعد از تعطیلات نوروز برگزار و ترکیب تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. همچنین درخصوص پرداخت مبالغی که کمیته فنی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده بود، سعی کردیم تا جایی که ممکن است، برای نفرات شانس کسب سهمیه بابت کمک به آماده‌سازی، خرید مکمل و فراهم کردن امکانات در قالب یک بسته انجام بدهیم که بر همین اساس پول مربوط به ماه‌های اسفند و فروردین را پرداخت کردیم.

وی افزود: بحث بعدی درخصوص مجموعه آفتاب انقلاب بود که چندی قبل مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به خوبی در آنجا برگزار شد. درخصوص این میزبانی باید پرداخت‌هایی می‌شد و مسائل در مورد مرمت و بازسازی بود که  مدیریت کردیم که این کارها به درستی انجام شود تا مسائل مالی آن جمع شود. ما همچنین سعی کردیم مسائل اداری فدراسیون را هم سر و سامان بدهیم تا کارها در سیکل مربوطه انجام شود. در فدراسیون سعی دارم به کمک همکاران ساختار مطلوبی برای گردش کارها تعریف کنیم تا فرایندها بهتر و کاربردی تر شوند.

مطیعی در پاسخ به این سوال که «آیا مشکل مالی برای اعزام به امارات ندارید؟» گفت: از زمانی که من آمدم، مبلغی که برای هزینه‌های  فدراسیون تحت عنوان بودجه سالانه از سوی وزارت ورزش در نظر گرفته شده بود، با توجه به‌ مسابقات آسیایی برگزار شده خیلی بالاتر از آن چیزی که تفاهم شده بود، پرداخت شد. در واقع وزیر ورزش لطف کرد و بیشتر از آن مبلغ مورد تفاهم در اختیار ما گذاشت. حتی با اسبقیان صحبت کردم که برای آماده‌سازی تیم‌ها به مبالغی نیاز داریم و او کمک کرد و پرداخت دیگری مازاد بر آن بودجه  توافق شده انجام داد. در مجموع نزدیک به 130 درصد مبلغ تفاهم‌نامه به فدراسیون پرداخت شد. این در حالی بود که در دوره‌های قبلی وزارت ورزش بعضاً بودجه سالانه  به صورت کامل هم پرداخت نمی‌شد، اما از وقتی که کیومرث هاشمی آمده، تا الان چیزی نزدیک به 130 درصد پرداختی داشته‌اند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: باید هزینه‌ها مدیریت کنند. توقعات ورزشکاران بالاست و سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است، کمک کنیم. هر چیزی که در کمیته فنی تصویب شده، سعی کردم جلوتر هم پرداخت کنم تا آنها دغدغه نداشته باشند. البته باید مدیریت شود تا شرایط این مدت زمان هم به بهترین شکل جلو برود.

مطیعی درباره انتقادات حسین رسولی ملی‌پوش پرتاب دیسک بر عدم پرداخت حقوق در ماه گذشته و همچنین نداشتن ماساژور و فیزیوتراپ گفت: یک ماساژور در کنار او است. درخصوص فیزیوتراپ هم با دکتر اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی هماهنگ شده که طی این هفته یک فیزیوتراپ به آنجا برود و مستقر شود. همچنین هر کسی که فیزیوتراپ نیاز داشته باشد، طبق توافق با اردیبهشت می‌تواند از مرکز تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده کنند. درباره موضوع حقوق هم باید بگویم که رسولی از ورزشکاران خوب و با اخلاق است؛ احتمالاً یادش رفته یا پیامک واریز برایش ارسال نشده است. ما مبلغ مورد نظر را برای اولین بار زودتر از پایان ماه یعنی روز 21 فروردین برای همه نفرات پرداخت کردیم.

وی در پایان درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی و زمان‌بندی برگزاری این مجمع تصریح کرد: انتخابات کمیسیون‌ها انجام شده و حالا باید نفرات منتخب این کمیسیون‌ها برای مجمع مشخص شوند. کارها طبق روال انجام می‌شود و موضوع تعیین زمان انتخابات نیز در موقع مقرر انجام می‌شود. اعضای مجمع مشخص می‌شوند و سپس تاریخ انتخابات مشخص خواهد شد و دعوت‌نامه‌ها هم به زودی ارسال می‌شود و تاریخ انتخابات را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته