Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، عفو بین المللی افزوده است: خبرهای وحشتناکی از احتمال اعدام قریب الوقوع «علی العرب» و «احمد الملالی» منتشر شده که در محاکمه ای ظالمانه و با استناد به اعترافات اجباری به اعدام محکوم شدند.

عفو بین الملل افزوده است: بحرین باید فورا از اجرای حکم اعدام این دو شهروند خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو فرد احتمالا طی ۲۴ ساعت آینده جان خود را از دست خواهند داد و باید متحدان بحرین به ویژه آمریکا و انگلیس قاطعانه از مقام های این کشور بخواهند تا اعدام آن ها را متوقف کنند.

در همین حال دیده بان حقوق بشر نیز با بیان اینکه حکم اعدام علیه العربی و الملالی در محاکمه دسته جمعی و مشکوک به اعترافات اجباری صارد شده، اظهار داشت: باید شاه بحرین این اشتباه را فورا با توقف اجرای اعدام آن ها تصحیح کند.

پیش تر «میشل باشله» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای نسبت به محاکمه دسته جمعی و ناعادلانه شماری از زندانیان در بحرین ابراز نگرانی کرده بود.

سازمان عفو بین الملل هم در گزارشی اعلام کرد که سرکوب آزادی بیان در بحرین همچنان به صورت گسترده ادامه دارد.

در مقابل گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.   

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی‌خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم،‌ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می‌خواست کارخانه‌های ما دچار رکود و تعطیلی شود،‌ اما در سراسر کشور ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی‌خواست، ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی‌خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رئیس جمهور گفت: سال نخست دولت ما ۴/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم ۷/۵ میلیون تن و سال گذشته ۱۱/۵ میلیون تن.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند