Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@05:31:33 GMT

پرسپولیس 4 نیروی زمینی 0؛ بازگشت امید به اردوگاه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۸۴۹

پرسپولیس 4 نیروی زمینی 0؛ بازگشت امید به اردوگاه

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و نیروی زمینی از ساعت 17:10 دیدار رده بندی جام شهدا را آغاز کردند. سرخپوشان تهرانی بازی قبلی را به سایپا واگذار کرده بودند و تیم زردپوش پایتخت نیز در دیدار نیمه نهایی به شاهین باخته بود.

 

بازی رده بندی جام شهدا
ورزشگاه شهر قدس، تماشاگر: 400 نفر
داور وسط: اسماعیل اجتهادی

 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری (76- محمد انصاری)، احمد نوراللهی (81- محسن ربیع خواه)، امید عالیشاه (46- محمد امین اسدی)، فرشاد احمدزاده (85-سعید حسین پور)، مهدی ترابی (71- امیر روستایی)، علی علیپور و وحید امیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب نیروی زمینی: وحید مهدی خانی، آرمان اکوان، فرشید لک، حسین حجازی، حسین مددی، امیر حسین وثوق، رسول سعدیان نیا، حمداله ابدام، علیرضا رمضانی،علی خدادادی، عارف رستمی

 

 

 

 

شرح گل ها:

 

پرسپولیس 1 نیروی زمینی 0 (فرشاد احمدزاده - 24): علی علیپور پشت مدافعان نیروی زمینی فرار کرد و حتی دروازه بان را هم جای گذاشت اما در شرایطی که توپ در آستانه خروج از زمین بود، به عقب چرخید و فرشاد احمدزاده را صاحب توپ کرد تا او با شوتی دقیق گلزنی کند.

 

پرسپولیس 2 نیروی زمینی 0 (علی علیپور- 53): حرکت ترکیبی فوق العاده بازیکنان پرسپولیس در سمت چپ و ارسال پاس امیری به محوطه جریمه باعث شد تا علیپور در مقابل دروازه خالی موقعیت را به دست آورده و گل دوم را بزند.

 

پرسپولیس 3 نیروی زمینی 0 (مهدی ترابی- 58): اشتباه دروازه بان تیم نیروی زمینی و پاس او به مهدی ترابی سبب شد تا ستاره سرخپوشان با ضربه چیپ دقیق برای سومین مرتبه دروازه نیروی زمینی را فرو بریزد.

 

پرسپولیس 4 نیروی زمینی 0 (امیر روستایی- 85): پاس اشتباه مدافع تیم نیروی زمینی به دروازه بان این تیم با توپ ربایی علی علیپور همراه شد. او امیر روستایی را صاحب توپ کرد و مهاجم جوان سرخپوشان گل چهارم را به ثمر رساند.

 

 

 

 

شرح بازی:

دیدار رده بندی رقابت‌های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۷ امروز جمعه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نیروی زمینی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که این بازی با برتری ۴ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. احمدزاده (۲۵)، علیپور (۵۳) ، ترابی (۵۸) و امیر روستایی(۸۵) برای پرسپولیس گل زدند.

فرشاد احمدزاده بازیکنی که با بازگشتش به پرسپولیس مورد غضب هواداران قرار گرفت و هنوز نتوانسته دل آنها را به دست بیاورد در دقیقه ۲۵ برای سرخپوشان گل زد. هر چند که بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول موقعیت‌های پرتعدادی داشتند اما نتوانستند بیشتر از یک بار دروازه حریف دسته اولی خود را باز کنند.

در نیمه دوم پرسپولیسی ها از موقعیت هایی که داشتند بهتر استفاده کردند و هر چند بازهم چند فرصت عالی برای گلزنی را از دست دادند، اما فوتبال روانتری را به نمایش گذاشتند و موفق شدند حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دهند.

کالدرون در نیمه دوم چند تغییر هم در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا جوانان تیمش را بیشتر محک بزند. با این حال به نظر می رسد این تیم تا زمان شروع لیگ نوزدهم به دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیاز دارد تا به هماهنگی مطلوبی برسد.

 

 

 

بهترین بازیکن: فرشاد احمدزاده (مهدی ترابی)

خط هافبک سرخپوشان روز درخشانی را در مقابل نیروی زمینی سپری کرد. فرشاد احمدزاده که به عنوان هافبک راست و وینگر راست در این بازی حضور داشت، علاوه بر یک گل زیبا، در ادامه مسابقه نیز اثرگذار ظاهر شد و نگاه هواداران پرسپولیس به خود را نیز جلب کرد. هافبک چپ سرخپوشان یعنی مهدی ترابی نیز نمایش قابل توجهی داشت و همچون احمدزاده یک گل زد. او با استفاده از تکنیک خود بارها خط دفاعی تیم نیروی زمینی را آزار داد. اما شاید چیزی که سبب شد تا این دو بهترین بازیکن تیمشان باشند، پرسینگ شدید و تلاش مضاعف برای توپگیری بود که می تواند شماره 9 و 77 قرمزها را به مهره های فیکس این تیم در بازی های لیگ تبدیل کند.

 

 

اتفاق ویژه:

مهم ترین نکته و اتفاق ویژه بازی پرسپولیس و نیروی زمینی، حضور امید عالیشاه در پست هافبک دفاعی بود. کاپیتان قرمزها کار را به عنوان تک هافبک دفاعی در مقابل مدافعان آغاز کرد و در انتقال توپ سربلند ظاهر شد. او البته در آخرین دقایق نیمه اول دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از زمین بیرون رفت. باید دید آیا در بازی های بعدی نیز او هافبک دفاعی خواهد بود یا خیر.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم