Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@17:31:49 GMT

دندان درد و وزوز گوش را در ۳ دقیقه درمان کنید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۷۴۰۰

دندان درد و وزوز گوش را در ۳ دقیقه درمان کنید

 طب فشاری از عهد باستان در بسیاری از طب‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است، بر اساس این طب با فشار برخی نقاط بدن می‌توان به بهبود عملکرد اعضای بدن و درمان برخی بیماری‌ها کمک کرد.

طب فشاری بر اساس طب سوزنی ایجاد شده است، در این طب باستانی با فشار برخی نقاط بدن اعصاب تحریک می‌شوند و با بهبود گردش خون به تسکین دردها، بهبود خواب، درمان سر درد و وزوز گوش کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقطه‌ای که سردرد و میگرن را تسکین می‌بخشد
چشم سوم یکی از نقاطی است که برای تسکین سردرد و حمله‌های میگرنی استفاده می‌شود، کافی است تا این نقطه که در بین ابرو‌های شما و بالای بینی قرار دارد فشار دهید تا با بهبود عملکرد رگ‌های خونی و اکسیژن رسانی بهتر تاثیر آن را ببینید.

دو روش برای بهبود عملکرد گردش خون در نقطه چشم سوم وجود دارد؛ روش اول با انگشت اشاره خود نقطه چشم سوم خود را ۶۰ ثانیه فشار دهید و در روش دوم که در ایجاد آرامش موثر است کافی است تا بدون بلند کردن انگشت خود این نقطه را ماساژ دهید تا اثر آرام بخشی آن را مشاهده کنید.


درمان وزوز گوش و گرفتگی عضله
فشار نقطه دروازه آگاهی (Gates of consciousness) در بهبود عملکرد و گرفتگی عضله‌ها تاثیر دارد همچنین فشار این نقطه به تسکین سردرد و گرفتگی عضلات گردن کمک می‌کند، افزون بر این فشار این نقطه در درمان سرگیجه، درد چشم و وزوز گوش موثر است؛ کافی است تا به مدت ۵ ثانیه با انگشت دو دست خود این نقطه را فشار و سپس به مدت ۳ دقیقه این نقطه را ماساژ دهید.


با فشار این نقطه خوب بخوابید
نقطه GV ۱۶ بین سر و گردن فواید بسیاری در سلامت بدن شما را خواب راحت، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تسکین سردرد، دندان درد و درد‌های عضلانی و بهبود عملکرد سیستم گردش خون از تاثیرات طب فشاری در این نقطه است؛ برای استفاده از این روش و تاثیرات مثبت آن کافی است تا یک قطعه یخ را به مدت ۳ ثانیه در این قطعه فشار دهید پس از این کار به سرعت نتیجه آن را شاهد خواهید بود.   منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درمان سردرد درمان سردرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این هفته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاونتری به میدان رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل این تیم به پیروزی رسید و راهی بازی فینال شد.

خوشحالی بیش از حد آنتونی و کری خواندن او و حرکاتی که در زمین مقابل بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند انجام داد انتقادهای زیادی را از این ستاره برزیلی به همراه داشت. این در حالی است که مگوایر پس از پایان بازی به سمت بازیکنان حریف رفت و از آنها به خاطر بازی خوبی که ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

مگوایر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی طوری پیش رفت که حضور داشتن در آن واقعا دیوانه کننده بود. فکر می‌کنم چند ساعتی که از شروع بازی تا پایان آن گذشت حجم احساسات به حدی زیاد بود که پس از پایان بازی احساس آرامش داشتیم.

فکر می‌کنم لازم نبود که خیلی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی خوب بازی نکردیم. باید بدانیم که بازی کردن برای این باشگاه مسئولیت زیادی روی شانه‌های ما می‌گذارد و در ۲۰ دقیقه پایانی مسئولیت پذیری کافی نداشتیم.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و وقتی شما بازی شکست می‌خورید یا روند بدی را سپری می‌کنید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و متحد باشیم. باور داریم که می‌توانیم این فصل دستاورد خوبی داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • هفته سوم آوریل؛ از درمان وزوز گوش تا قصه آتش و انسان
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • " ۳ روش تسکین درد بعد از کشیدن دندان که معجزه می‌کند! + ویدیو "
  • ۳ روش تسکین درد بعد از کشیدن دندان که معجزه می‌کند! + ویدیو
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟