Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@13:00:11 GMT

علیپور بی خیال نمی شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۷۴۳۶

ساعت24 -گفته می شود، احتمال دارد مهاجم مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس از جمع سرخپوشان جدا شود.

علی علیپور ، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در ۲ سال گذشته در این تیم عملکرد خوبی داشت و آقای گل تیمش بود، درصدد بود تا در نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان جدا شود، اما در این تیم ماند و به ترکیه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود تیم‌های خواستار جذب این بازیکن حاضر به پرداخت مبلغ آزاد سازی او نشده بودند و به همین دلیل حضور در بلژیک و یونان به این دلیل منتفی شد. البته شنیده می‌شود در روزهای اخیر باشگاه اوفای روسیه خواستار به خدمت گرفتن علیپور شده و حاضر است برای این انتقال ۸۰۰ هزار دلار هزینه کند که شنیده می‌شود به این دلیل پرسپولیسی‌ها وسوسه شده اند.

البته درحال حاضر به جز علیپور، سرخپوشان مهاجمانی همچون مهدی شریفی، سعید کریمی، امیر روستایی و … دارند که به نظر می‌رسد کالدرون به آن‌ها اعتقادی ندارد و مهاجم خارجی می‌خواهد. به هرحال با فروش علیپور، هواداران فشار زیادی به مدیریت باشگاه وارد خواهند کرد و به همین پرسپولیسی‌ها ابتدا می‌خواهند مهاجمان خارجی شان را جذب و سپس درباره علیپور تصمیم گیری کنند.

اوفا درحال حاضر ۳ – ۴ مهاجم دارد که یکی از آن‌ها نیجریه است و لازم به ذکر است، این تیم در ۲ بازی نخست لیگ روسیه، ۴ گل زده، اما مقابل اورال و کراسنودار شکست خورد تا قعرنشین باشد.

به هرحال کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در این باره بیان کرده از جدایی بیرانوند و علی علیپور  اطلاعی ندارم.

در پایان گفتنی است، پس از پایان لیگ هجدهم علی علیپور  مُصِر بود تا به اروپا برود و باید دید این اتفاق رخ خواهد یا خیر؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد