Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، خانم زینب عباسی داور بین المللی ووشوی ایران بعنوان داور وسط در اولین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو بانوان اعزامی به مسابقات جهانی شانگهای چین قضاوت کرد.

 مسابقات انتخابی روز چهارشنبه دوم مردادماه 98، در آکادمی ووشو ایران برگزار شد که در نهایت منتخبین تیم ملی ووشو بانوان آبانماه پس ازبرگزاری اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی اعزام میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تیم ملی چین زینب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد

مرجان تیموری در پارالمپیک پاریس قضاوت خواهد کرد.

طرفداری | رقابت‌های تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴، هشتم تا دهم شهریور در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخابی پارالمپیک و مشخص شدن هوگوپوشان حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد. بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران، مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت این مسابقات به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

مرجان تیموری قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در فهرست نهایی داوران این بازی‌ها قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش