Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی زنجان از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و همکاری انجمن نمایش استان زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر نامگذاری سال به عنوان رونق تولید و در راستای اهداف، وظایف و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت از گروه های نمایشی و تمرکز بر اجراهای عمومی و ارتقای سطح کیفی آثار و گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان و همچنین ارتباط موثر با تماشاگران آثار نمایشی، سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره در محورهای توجه ویژه به شعار سال، موضوعات دینی با رویکرد اجتماعی و مسائل روز جامعه، آسیب های اجتماعی نظیراعتیاد، مشکلات فضای مجازی، طلاق و گسست خانوادگی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مشخصات و مظاهر آن مانند فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مدافعان حرم، غواصان خط شکن دریادل، نمایش های مرتبط با عنوان زنجان، میزبان مهربان، توجه به آثار نمایشی مبتنی بر ویژگی های فرهنگی، اقلیمی و بومی استان برگزار می شود.

 

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره 15 مهرماه امسال و بازبینی آثار از اول تا سوم آبان ماه سال جاری اعلام شده است.

 

این جشنواره از 20 تا 23 آبان ماه امسال در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان مراجعه کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اوقات فراغت اینفوگرافی آیت الله اعرافی قم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری