Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به ادعای حسین‌الله کرم درباره نفوذی برخی اعضای حزب کارگزاران در انصار حزب الله واکنش نشان داد.

حسین الله کرم از اعضای انصار حزب‌الله در برنامه تلویزیونی دست خط مدعی شد که برخی از حاشیه‌ها و تندروی‌هایی که در انصار حزب‌الله بوده است از جانب نفوذی‌هایی بوده است که با حزب کارگزاران که بعدها شکل گرفته است رابطه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته اسمی از این نفوذی‌ها به زبان نیاورد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اولین واکنشش به این اظهارات حسین الله‌کرم همراه با خنده بود. مرعشی درباره ادعای الله‌کرم به خبرآنلاین گفت: اصلا به کارگزارن می‌آید که در جایی نفوذ کند؟ اصلا به قیافه ما می‌خورد که در جایی نفوذ کنیم؟

او درباره امتناع الله‌کرم از اعلام اسامی این نفوذی‌ها گفت: این افراد نفوذی را به مردم معرفی کنند، خوب است که ما هم آنها را بشناسیم. اصولا به کارگزاران نفوذ نمی‌آید، اما در عین اگر لطف کنند اسامی کسانی که نفوذی بودند را اعلام کنند که حداقل مردم هم از آن آگاه شوند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز صدای انفجار در آسمان اصفهان شنیده شد که بنابر اعلام امیر سرتیپ دوم میهن پرست، مقام ارشد نظامی ارتش، شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای وجود نداشته است.

در این میان، جماران نوشت که کارشناس شبکه خبر در برنامه صدا و سیما گفته است: ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896940

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد