Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداسدالله کشاورز،‌ مدیر دارالقرآن بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۹ دارالقرآن بسیج تحت پوشش سپاه فتح هستند.

وی از برگزاری دوره تربیت مدرس طرح ملی قرآنی صراط ششم و هفتم مردادماه در این استان خبر داد و گفت: این طرح از سوی دارالقرآن بسیج در قالب شبکه تربیتی صالحین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز با اشاره به اینکه مرحله کشوری طرح صراط اردیبهشت‌ماه امسال در قم برگزار شده، افزود: 4 نفر از بانوان و آقایان این استان در این طرح حضور داشته‌اند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تمامی نواحی مقاومت بسیج یک نفر بانو و یک نفر آقا حضور دارند، تصریح کرد: در مجموع 20 نفر بانو و آقا در دوره 2 روزه در کنگره شهدای استان در طرح صراط شرکت می‌کنند، ضمن اینکه این 20 نفر طرح صراط شهرستان‌ها را اجرا خواهند کرد.

کشاورز بیان کرد: طرح 10 ساله صراط از سال گذشته شروع شده و مباحث تربیتی ـ قرآنی بسیج براساس این طرح است.

وی یادآور شد: محوریت طرح در سال 98 صحیح‌خوانی و حفظ جزء 30 و مفاهیم جزء 30 قرآن کریم از نگاه صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی دوره تربیت مدرس طرح قرآنی صراط قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج